| کد خبر: 189808 |

دلایل عدم ارسال پیامک طرح ترافیک خبرنگاران اعلام شد

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاران دلایل تأخیر در ارسال پیامک به خبرنگاران را اعلام کرد.

تین نیوز
دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاران دلایل تأخیر در ارسال پیامک به خبرنگاران را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، به نقل از راه دانا، فرهاد خوانساری، دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران، در ارتباط با آخرین جزئیات رسیدگی به طرح ترافیک خبرنگاران، اظهار داشت: پیامک مربوط به خبرنگارانی که تخفیف 90 درصدی  طرح ترافیک شامل‌شان شده طی امروز یا فردا برایشان ارسال می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه وجود نقص فنی از جمله دلایل تاخیر در ارسال این پیامک بوده است، گفت: از طرفی نیز اگر طی 4 روز گذشته که تعطیلات بود پیامک برای خبرنگاران ارسال می‌کردیم این شائبه پیش می‌آمد که قصد داریم فرصت را برای اعتراض کاهش دهیم. 

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاران خاطرنشان کرد: پیامک‌هایی که برای خبرنگاران ارسال می‌شود دارای دو محتوا است که نوع اول طی پیامک به خبرنگار اعلا م می‌شود  دارای طرح  است و در نوع دوم اعلام می‌شود که مدارک کامل نیست و در صورت تکمیل شده مدارک طرح به آنها تعلق خواهد گرفت. 

وی خاطرنشان کرد:  پس از ارسال پیامک فرصتی چند روزه برای اعتراض در نظر گرفته می‌شود  البته برخی اعتراضات اولیه به صورت گروهی و کلی نیز طی هفته‌های گذشته از جانب برخی از رسانه‌ها به دلیل کمبود سهمیه‌ها مطرح شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.