| کد خبر: 189797 |

◄ حضور فعال شرکت مترو در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته

برخی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری پایتخت در توسعه خطوط حمل و نقل ریلی (مترو) و بومی سازی آن از سوی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از 19 خرداد ماه به مدت 4 روز در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

تین نیوز

برخی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری پایتخت در توسعه خطوط حمل و نقل ریلی (مترو) و بومی‌سازی آن از سوی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) از 19 خرداد ماه به مدت 4 روز در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، این شرکت در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته در زمینه مترو و قطارهای شهری که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، طی روزهای ۱۹ الی ۲۲ خرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (واقع در بزرگراه چمران) برگزار می‌شود، حضور فعال دارد.

در این غرفه دستاوردها و تجارب ساخت بیش از 224 کیلومتر تونل مترو با 122 ایستگاه در معرض دید شهروندان و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

از شاخصه‌های بارز این نمایشگاه حضور صنایع مرتبط با راه‌آهن و مترو، تجمیع نمایشگاه‌های پراکنده صنعت حمل و نقل ریلی و هم‌چنین ایجاد هماهنگی‌های لازم و وحدت رویه در راستای توسعه نمایشگاه و برنامه‌ریزی برای اجرای هدفمند و یکپارچه سازی در این خصوص است.

علاقه‌مندان می توانند جهت بازدید به سالن شماره هفت، غرفه 8 مراجعه کنند.

نمایشگاه ریلی تین نیوز

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.