| کد خبر: 189787 |

◄ اجرای طرح کنترل و نظارت ناوگان مسافری در محورهای مواصلاتی استان سمنان

نتایج حاصل از بازدیدهای ناوگان حمل و نقل جاده ای در پایان جمع بندی و تخلفات اخذ شده به به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع می‌گردد.

تین نیوز

مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام مسافرتهای تابستانی و افزایش مسافرت‌های برون‌شهری و ضرورت کنترل و نظارت بر سلامت فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری بمنظور افزایش ضریب ایمنی و سلامت سفر هموطنان عزیز با هماهنگی پلیس راه ، طرح کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی در محورهای مواصلاتی استان اجرا شد.

به گزارش تین  نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، محسن لشکری  با اشاره به اینکه این طرح تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده‌ای دارد، افزود : همکاران این اداره کل با همکاری عوامل پلیس‌راه در پاسگاه‌های از پیش تعیین شده مستقر و ضمن بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر کنترلهای مربوطه را درخصوص مندرجات اسناد حمل شامل راننده ، شرکت حمل و نقل و ناوگان ، کنترل عدم بارگیری بار غیرمتعارف در قسمت بار اتوبوس‌ها، کنترل نصب بودن سامانه سپهتن و آماده به کار بودن آن، کنترل وضعیت لاستیک‌ها، کنترل عملکرد صحیح چراغ‌ها، کنترل چکش‌های ایمنی منصوب داخل اتوبوس‌ها ، کنترل تجهیزات ایمنی و ... را مورد بررسی قرار می دهند.

لشکری در پایان افزود: نتایج حاصل از بازدیدهای ناوگان حمل و نقل جاده ای در پایان جمع بندی و تخلفات اخذ شده به به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع می‌گردد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.