| کد خبر: 189771 |

◄ ضرورت توسعه مترو به شهر پردیس

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها از ضرورت توسعه مترو به سمت پردیس به منظور کاستن از بسیاری از مشکلات حمل و نقل در این مسیر خبر داد.

تین نیوز

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها از ضرورت توسعه مترو به سمت پردیس  به منظور کاستن از بسیاری از مشکلات حمل و نقل در این مسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد قانبیلی با اشاره به این نکته که متاسفانه سرانه فضای سبز و دیگر امکانات پردیس نسبت به جمعیت حاضر در آن کافی نیست، اظهار کرد: طبق آمار منتشر شده درسال 95 جمعیتی حدود 180 هزار نفر در این شهرستان ساکن بودند که با تحویل بخشی از مساکن مهر به متقاضیان از تاریخ اعلام شده تا به امروز، آمارهای غیررسمی حکایت از حضور بیش از  300 هزار نفر  در این شهر تازه تاسیس دارد.

وی با پرداختن به این مهم که، شهرستان پردیس متشکل از دو شهر پردیس و بومهن و چندین روستا در اطراف خود است، افزود: شهر پردیس شهری خوابگاهی است و ساکنان این شهر روزانه برای کار به تهران آمد و شد دارند که به این منظور باید زیرساخت‌های حمل و نقل به ویژه ریلی برای آن فراهم باشد.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها به وجود 8000 واحد کارگاهی در شهر پردیس اشاره کرد و گفت: براساس اطلاعات بخشی از جمعیت شهرستان پردیس شناور هستند و به منظور حضور در محل کار خود در تهران، نیاز به تردد بین تهران و شهر استراحتگاهی خود هستند که به دلیل نبود سیستم حمل و نقل جامع، بعضاًبا مشکل در جابه‌جایی مواجه می‌شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.