| کد خبر: 189724 |

◄ آتش سوزی ریچ استاکر و کانتینرهای قیر ارتباطی با ترمینال کالای خطرناک ندارد

بهزاد پور اعلام کرد: بر خلاف مباحث اعلام شده در برخی رسانه ها، حادثه آتش سوزی در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم، هیچ ارتباطی به ترمینال کالای خطرناک این بندر ندارد.

تین نیوز

بهزاد پور اعلام کرد: بر خلاف مباحث اعلام شده در برخی رسانه ها، حادثه آتش سوزی در اراضی تحت مدیریت منطقه آزاد قشم، هیچ ارتباطی به ترمینال کالای خطرناک این بندر ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان، « پژمان بهزادپور » با بیان جزییاتی در این رابطه اظهار داشت: حادثه آتش سوزی در محوطه یکی از شرکت های طرف قرارداد با سازمان منطقه آزاد قشم [جاسک گستر هرمزگان] رخ داد و محل حادثه فاصله بسیار زیادی(بیش از ۳۰۰۰متر) با ترمینال کالای خطرناک بندر شهید رجایی دارد.

وی افزود: در برخی رسانه ها به اشتباه محل حادثه آتش سوزی عصر چهارشنبه، ترمینال کالای خطرناک عنوان شده بود که قویا این ادعا را تکذیب می کنیم.

مدیرعامل شرکت "افق چکاد" به عنوان شرکت سرمایه گذار و بهره بردار ترمینال نگهداری کالاهای خطرناک بندر شهید رجایی تصریح کرد:  در محوطه ترمینال کالای خطرناک بندر شهید رجایی، کانتینرها بر اساس استانداردهای بین المللی IMDGcode توسط نیروهای آموزش دیده و با هماهنگی کامل با مجموعه مدیریتی بندر نگهداری می شود.

وی در عین حال گفت: پرسنل عملیاتی و آتش نشانی  این شرکت به همراه سایر شرکت های مستقر در بندر شهید رجایی همکاری و تعامل خوبی در عملیات مهار حادثه آتش سوزی اراضی منطقه آزاد قشم داشته اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.