| کد خبر: 189709 |

تجهیز شدن اورژانس هوایی به دوربین دید در شب

رئیس اورژانس کشور گفت: در نظر داریم اورژانس هوایی را به دوربین دید در شب تجهیز کنیم اما موانعی بر سر راه وجود دارد.

تین نیوز

رئیس اورژانس کشور گفت: در نظر داریم اورژانس هوایی را به دوربین دید در شب تجهیز کنیم اما موانعی بر سر راه وجود دارد.

به گزارش تین‌نیوز، پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجهیز شدن اورژانس هوایی کشور به امکانات دید در شب، اظهار کرد: اورژانس هوایی ما یکی از کاربردی‌ترین امکانات اورژانس در سطح کشور است که می‌تواند جان افراد زیادی را حفظ کرده و به امدادرسانی کمک می‌کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر این ناوگان به تجهیزات دید در شب مجهز نشده و این امر ما را در امدادرسانی‌ها محدودتر می‌کند؛ در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان اورژانس تجهیز شدن ناوگان هوایی به بالگرد‌های دید در شب است.

کولیوند تاکید کرد: در حال حاضر سازمان بهداشت جهانی قول تسهیل راه‌های واردات این امکانات را به ما داده است چرا که تحریم‌ها مانع از واردات این امکانات به کشور می‌شود؛ امیدوار هستیم به زودی بتوانیم بودجه مورد نیاز واردات این امکانات را فراهم کرده و ناوگان هوایی را به این امکانات تجهیز کنیم.

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: عزمی جدی برای تامین این امکانات داریم و امیدوار هستیم تا هر چه زودتر بتوانیم تجهیزات دید در شب را به ناوگان اورژانس هوایی اضافه کنیم و قطعا این امر می‌تواند ما را در امدادرسانی همراهی کند.

رایزنی با بنیاد شهید برای اختصاص عنوان شهید به پرسنال جان باخته اورژانس حین خدمت

وی درباره پرسنل اورژانس کشور که جان خود را در هنگام امدادرسانی از دست می‌دهند، گفت: یکی از دغدغه‌های امروزه سازمان اورژانس افرادی است که در هنگام امدادرسانی به مردم کشورمان جان خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر از آن‌ها به عنوان شهید خدمت یاد می‌کنند.

کولیوند ادامه داد: نامه نگاری‌هایی با بنیاد شهید انجام دادیم و درخواست کردیم تا این افراد شهید خدمت محسوب شوند؛ بازخورد‌های مناسبی از ارگان‌های مرتبط با این موضوع دریافت کردیم و امیدوار هستیم به زودی این مشکل حل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.