| کد خبر: 189616 |

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خطوط ریلی کشور متصل می‌شود

بدنبال این هستیم این پروژه تا پایان امسال تحقق یابد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در مورد پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خطوط ریلی گفت: بدنبال این هستیم این پروژه تا پایان امسال تحقق یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازموج رسا، ایرج احمدی با اشاره به اتصال شهرک شماره یک زنجان به خطوط ریلی گفت: این پروژه در دست اقدام بوده و از طرف شهرک صنعتی همه اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال باراندازی کالاهای صادراتی در این شهرک اتفاق بیفتد عنوان کرد: پروژه‌های راه آهن نیز با اولویت انجام می‌شود و امیدواریم از سوی راه آهن نیز این اقدام صورت بگیرد و تا پایان سال شاهد تحقق این پروژه باشیم.

وی عنوان کرد: اگر این پروژه تحقق یابد دومین یا سومین شهرک صنعتی ایران است که به خطوط ریلی کشور متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در خصوص شهرک صنعتی هیدج و افزایش تقاضا در این شهرک صنعتی عنوان کرد: به دلیل بالا بودن تقاضا در این شهرک صنعتی با کمبود زمین مواجه هستیم.

وی در خصوص تک برگی اسناد این شهرک بیان کرد: این اسناد پس از تعیین تکلیف پرونده حقوقی این شهرک که هم اکنون در مرحله رسیدگی است، صادر خواهد شد.

احمدی ایجاد شبکه جمع‌آوری و تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی هیدج را جزو برنامه‌های شرکت شهرکهای صنعتی استان عنوان کرد و گفت: امسال فرایند طراحی تصفیه خانه فاضلاب در این شهرک آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان بیان کرد: احداث ساختمان اداری در این شهرک از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار است که در صورت تامین اعتبار نسبت به آغاز عملیات اجرایی آن اقدام خواهد شد.

منبع: موج رسا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.