| کد خبر: 189581 |

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد؛

نرخ جدید کرایه تاکسی در قم اعلام شد

نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از روز جمعه مورخ ۱۰ خرداد اعمال شد و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

تین نیوز

عزتی گفت:نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از روز جمعه مورخ ۱۰ خرداد اعمال شد و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در قم،گفت:نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از روز جمعه مورخ ۱۰ خرداد اعمال شد و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: هیچ راننده‌ای حق ندارد افزون بر نرخ قانونی و مصوب اعلام شده از مسافران کرایه اخذ کند با این حال اگر احیاناً افرادی خودسرانه نسبت به افزایش نرخ مصوب اقدام کنند، مسافران می‌توانند با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودرو‌ها و تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ و یا پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ شکایت خود را به واحد بازرسی و شکایت تاکسیرانی اعلام و پاسخ آن را بعد از رسیدگی نیز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی، کارشناسی و تدوین شد، افزود: نرخ‌های کرایه تاکسی پس از تصویب و تایید لازم الاجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام شده سفر بوده است.

عزتی تصریح کرد: بی شک رانندگان تاکسی همواره در خدمات رسانی به مردم شریف شهر قم پیشرو بوده‌اند و با ایثارگری خویش به شهر و شهروندان یاری رسانده‌اند و از تمامی این عزیزان که همکاری و همراهی بسیار سنجیده و ارزشمندی با سازمان تاکسیرانی و مردم داشته و صبورانه از افزایش نرخ کرایه، پیش از زمان اعلام رسمی، خودداری کردند و موجبات رضایت شهروندان و زائران را فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزاریم.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.