| کد خبر: 189569 |

همزمان با تعطیلات عید سعید فطر؛

◄ هجوم خودروها به محورهای شمالی/ ترافیک سنگین در هراز و چالوس

با شروع تعطیلات عید سعید فطر امسال ، گزارش‌ها حکایت از تکرار هجوم خودروهابه محورهای شمالی کشور دارد و بدین ترتیب در دو محور هزار در شمال شرق و چالوس در شمال‌غرب ترافیک سنگین رخ داده است.

تین نیوز

با شروع تعطیلات عید سعید فطر امسال ، گزارش‌ها حکایت از تکرار هجوم خودروهابه محورهای شمالی کشور دارد و بدین ترتیب در دو محور هزار در شمال شرق و چالوس در شمال‌غرب ترافیک سنگین رخ داده است.

به گزارش تین‌نیوز رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در برخی از محورهای منتهی به شمال خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر هشت‌سنگین و طول محور پرحجم و روان و در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو نیمه‌سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزوده است: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به کرج محدوده گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس و در ادامه در آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا مهر ویلا نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه درباره وضعیت جوی راه‌های کشور نیز اظهار کرد: محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردارند.

      Image result for ‫ترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس(جنوب به شمال)، آزادراه‌های تهران-کرج و کرج-قزوین‬‎

حجم بالای تقاضای سفر در ایام پایانی ماه مبارک و تعطیلات عید سعید فطر محدود به محور چالوس نیست و محور هراز و فیروزکوه نیز با ترافیکی فوق سنگین گزارش شده است همراه است.

ترافیک فوق سنگین در محور هراز/ پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی در هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران نیز در این باره گفت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و عبور و مرور در محورهای فیروزکوه و امام رضا (ع) به‌صورت سنگین در جریان است.

سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده پیست آبعلی با کیلومترها پس‌زدگی بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

به گفته وی، به دلیل عدم گنجایش محور هراز و ورود حجم بالایی از خودروها، ترافیک فوق سنگین در این محور را باعث شده که کندی و مرور را شاهد هستیم، بنابراین توصیه می‌شود هم‌وطنان این محور را برای سفر به شمال کشور انتخاب نکنند.

محبی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین و در برخی نقاط این محور با ترافیک فوق سنگین ترافیکی روبرو هستیم، اما خودروها به‌مرور و به‌کندی در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بابیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ نداده بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگ حرم به حرم سنگین است و مأموران پلیس‌راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور حاضر هستند و با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

  ترافیک فوق سنگین در محور هراز/ پس‌زدگی چند کیلومتری بار ترافیکی در هراز و فیروزکوه

وی به این موضوع نیز اشاره پرداخت و افزود: هم‌وطنان قبل از آغاز طرح مسافرت مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار داده و پس اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز سفر کنند تا با ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند، همچنین با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.