| کد خبر: 189559 |

پس از سه سال انسداد بلوار انتهای شهرک رسالت:

یک میدان در پل جانبازان ملایر احداث می شود

پس از گذشت سه سال انسداد بلوار انتهای شهرک رسالت یک میدان دربه عنوان طرح جامع شهری در پل جانبازان ملایر احداث می‌شود.

تین نیوز

پس از گذشت سه سال انسداد بلوار انتهای شهرک رسالت یک میدان دربه عنوان طرح جامع شهری در پل جانبازان ملایر احداث می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه دانا، حدود سه سال پیش بود که  دور برگردان بلوار انتهای شهرک رسالت و در محل پل جانبازان  که از محورهای اصلی تردد شهرک بود مسدود شد و شهرک رسالت به نوعی بن بست شد.

در آن زمان اعتراضات زیادی از سوی اهالی شهرک رسالت انجام شده و حتی نامه ای با امضای اهالی جمع آوری شد و حتی جلسه ای با مردم در مسجد مسلم ابن عقیل برگزار شد اما متاسفانه ثمری نداشت و اعتراضات مردم به جایی نرسید.

یکی از اهالی این منطقه اظهار داشت: هرینه های زیادی برای اجرای بلوار انجام شد و حتی دو بریدگی نیز در بلوار جانبازان اجرا شد که به جز کندی مسیر ثمری نداشت.

طاهری افزود: در  آن زمان شهردار وقت ملایر در راستای اعتراضات مردمی اجرای بلوار جنب استخر سیفیه به سمت  بلوار شهید بهشتی به عنوان  یکی از طرح های پیشنهادی زیرساختی شهرداری  معرفی کرد و این پروژه اجرایی شد که مشکل اهالی را برای تردد حل کند.

وی تاکید کرد: اهالی این منطقه اعتقاد داشته که با این اقدام ظلم بزگی به شهرک نشنینان رسالت ملایر شده چرا که نه سرویس های مدارس  به آن منطقه می آمدند و عبور تاکسی ها هم بسیار کم شد و اهالی برای تردد به مرکز شهر با مشکل مواجه شدند.

 حال بعد از گذشت سه سال و ساخت بلوار و اعمال هزینه های زیاد مجددا این دور برگردان  تخریب شده است و به مدت بک هفته بازگشایی شد  و سپس با بلوک های سیمانی بسته شد.

در اینجا سوال بزرگی این بوده که اگر اجرای این طرح اشتباه بوده پس چرا اصرار به انجام آن بود و با آن همه اعتراضات مردمی و درخواست هایی که از شهرداری و مسئولین شد آن منطقه باز نشد؟

حال چگونه شده است که این بلوار بازگشایی و مجدد بسته شده است و در این مدت هزینه هایی برای اجرای طرح بلوار شده آیا هدر رفت از بیت المال نبوده است؟

برای پاسخ به این سوالات خبرنگار ما  به سراغ حسین فارسی معاون هماهنگی امور عمرانی  فرمانداری ملایر و رئیس شورای ترافیک شهرستان رفته و با وی گفت‌وگویی داشته است.

وی به بسته شده این دوربرگردان در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به تصادفات و خطرات متعدد در این محل تصمیم بر بسته شدن آن گرفته شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی  فرمانداری ملایر افزود: با توجه به جرای بلوار جنب استخر سیفیه به سمت  بلوار شهید بهشتی شهرداری طرح ایجاد میدان در این منطقه را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: با مشخص شدن پیمانکار کار ساخت میدان در پل جانبازان ملایر آغاز می شود و با توجه به ساخت بلوار جنب استخر سیفیه دسترسی اهالی منطقه به بلوار شهید بهشتی آسان تر می شود.

فارسی تاکید کرد: اجرای این طرح کم شدن به ترافیک میدان انقلاب نیز کمک می کند چرا که بلوار کناری استخر سیفیه به عنوان یک کمربندی عمل می کند.

منبع: سايت خبری راه دانا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.