| کد خبر: 189549 |

◄ برخورداری 91 روستا از خدمات راهداری شهرستان نمین

در بازدید از عملیات راهداری محورهای مواصلاتی شهرستان نمین گفت: تا پایان سال جاری برنامه مدونی برای ارائه خدمات پیش بینی شده و نگاه ویژه به راه های روستایی داریم.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین گفت: در بازدید از عملیات راهداری محورهای مواصلاتی شهرستان نمین گفت: تا پایان سال جاری برنامه مدونی برای ارائه خدمات پیش بینی شده و نگاه ویژه به راه های روستایی داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، بهرام خیاوی افزود: از جمله نگه داری راه های اصلی، فرعی و روستایی به طول 300 کیلومتر و خط کشی راه های اصلی، فرعی و روستایی به طول 250 کیلومتر برنامه ریزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین افزود: پاکسازی و تسطیح حریم به طول 80 کیلومتر، نگه داری سیستم روشنایی به طول 45 کیلومتر، نگه داری تونل به طول 800 متر و لکه گیری با آسفالت گرم به صورت دستی به میزان هزار تن در دستور کار است.

خیاوی نصب 200 شاخه گاردریل و 250 تابلو ایمنی را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: تسطیح و رگلاژ راه شنی به طول 7 کیلومتر نیزعملیاتی خواهد شد.

وی افزود: در دو ماهه نخست امسال 4 کیلومتر شانه سازی، 62 کیلومتر پاکسازی حریم از زباله، 140 کامیون ریزش و رانش برداری در محور های اردبیل- آستارا و گردنه حیران و 61 مورد لاشه برداری انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین به شست و شوی 5800 عدد از علائم جاده ای در فروردین و اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: همچنین 90 مورد نصب و بازسازی علائم نیز انجام شد.

خیاوی ادامه داد: تسطیح 25 کیلومتر راه شنی، ایمن سازی 25 مورد از تقاطع ها، 58 مورد پاکسازی جاده بر اثر تصادفات، 420 تن نمک پاشی و 3600 کیلومتر برف روبی، 410 مورد شست و شوی بشکه زرد، 70مورد نصب بنرهای اطلاعات و ایمنی و 5 هزار متر پاکسازی کانال در دو ماهه امسال انجام شده است.

وی به فعالیت 120 نفر- روز گشت های راهداری و 60 نفر- روز گشت های حریم راه در این شهرستان طی دو ماه نخست سال اشاره کرد و گفت: گشت های راهداری با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم و صیانت از حریم جاده تداوم دارد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.