| کد خبر: 189525 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل کرمانشاه مطرح کرد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه برای مراسم سالگرد ارتحال امام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه برای اعزام مسافران به مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه برای اعزام مسافران به مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، فریبرز کرمی اظهار داشت: به منظور اعزام مسافران به مراسم سی امین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و انجمن صنفی رانندگان برون شهری، در صورت اعلام نیاز آمادگی و پیش بینی تامین ناوگان اتوبوس مورد نیاز را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: در این میان انجمن صنفی شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی شرکتها و رانندگان تحت پوشش پیش بینی ناوگان جهت جایگزینی خودروهای خراب و در راه مانده را به عمل می آورند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه همچنین انجمن صنفی شرکتها و موسسات حمل و نقل مسافر استان و مدیران شرکتهای حمل و نقل مسافر نسبت به نظارت بر عملکرد مدیران فنی و بازدید از ناوگان قبل از اعزام اهتمام می ورزند گفت: توسط تیمی متشکل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری پلیس راه نیز در صورت اعزام کاروان به مراسم سالروز ارتحال امام (ره) بازدید فنی به عمل می آید.

وی از آماده سازی و رفع مشکل مجتمع های بین راهی جهت پذیرایی از زائرین توسط انجمن صنفی مجتمع های خدمات رفاهی خبر داد و افزود: ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها نسبت به رفع معایب و روسازی ورودی و خروجی مجتمع های خدمات رفاهی اقدام لازم را انجام می دهد.

کرمی با بیان اینکه پلیس راه استان نسبت به هدایت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان و برخورد قانونی با ناوگان متخلف اقدام خواهد کرد گفت: مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی و جمعیت هلال احمر به منظور ارائه خدمات به زائرین، نسبت به حضور مستمر و موثر در محورهای مواصلاتی تمهیدات لازم را انجام می دهند.

وی عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، معاونت راهداری اداره کل متبوع و مدیریت ساخت و توسعه راه ها نسبت به انجام مکاتبات لازم در خصوص ایمن سازی پروژه های عمرانی و راهسازی در حریم راه ها اقدام و نظارت لازم را به عمل می آورند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جهت افزایش کنترل ناوگان عبوری و کاهش تصادفات در ایام تعطیلات ادارات ستادی و حمل و نقل جاده ای هر شهرستان با همکاری و مشارکت نیروهای مستقر در پلیس راه حوزه استحفاظی نسبت به راه اندازی گشت کنترل نامحسوس با خودروی اداره راهداری شهرستان ها اقدام لازم را به عمل خواهند آورد.

منبع: سايت خبری راه دانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.