| کد خبر: 189504 |

◄ جزئیات ساخت دوباره پل موقت گاومیشان

پل گاومشیان بزرگ‌ترین پل خرپایی در کشور است که پروژه ان در حال انجام است. این پل امروز از سوی مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا به همراه مسئولان راهداری مورد بازدید قرار گرفت.

تین نیوز

مدیرکل روابط‌عمومی اداره کل راهداری ایلام از بازدید رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از مراحل ساخت پل موقت گاومیشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محمد رشیدی با اشاره به مطلب فوق، اظهار کرد: پل گاومشیان بزرگ‌ترین پل خرپایی در کشور است که پروژه ان در حال انجام است. این پل امروز از سوی مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا به همراه مسئولان راهداری مورد بازدید قرار گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که پل خرپایی گاومیشان در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: مهندسی پیچیده این پل آن را از سایر پل‌های در حال ساخت متمایز کرده است.

رشیدی با اشاره به اینکه، ساخت این پل در زمان حساس و پس از سیل و زلزله شروع شده است، ابراز داشت: ساخت این پل به صورت امانی در حال ساخت است. در این مدل مهندسی ماشین‌آلات از سوی اداره کل راهداری  در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط‌عمومی ایلام طول این پل را 90 متر اعلام کرد و گفت: این پل روی رودخانه سیمره در حال ساخت است و دو استان ایلام و لرستان را به یکدیگر متصل خواهد کرد. پل گاومیشان دو شهر دره شهر - پلدختر را در دو استان با یکدیگر پس از ساخت، مرتبط می‌کند.

رشیدی به این نکته نیز اشاره کرد: با تکمیل ساخت پل گاومیشان محور دره‌شهر به تهران که به دلیل سیل تخریب شده بود، متصل خواهد شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.