| کد خبر: 189486 |

رئیس پلیس راهور کرمانشاه مطرح کرد:

افزایش ۲۱ درصدی جریمه‌ها در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از افزایش ۲۱ درصدی جریمه رانندگان متخلف در این استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از افزایش ۲۱ درصدی جریمه رانندگان متخلف در این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ فضل‌اله شیری اظهار داشت: بر اساس آمار سال ۹۷ نسبت به ۹۶ حدود ۳۴ درصد در فقره تخلفات و ۲۱ درصد در مبلغ جریمه افزایش عملکرد داشتیم.

وی با بیان اینکه خروجی این جریمه‌ها تبدیل به انضباط در عبور و مرور می‌شود، افزود: این جریمه‌ها کاهش تصادفات را در پی دارد که بر اساس آن آمار تصادفات در سال ۹۷ نسبت به ۹۶ کاهش چشمگیری داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه بیان داشت: طی دو ماهه اول سال جاری برای ۴ هزار و ۱۷۰ نفر برگه گواهینامه صادر شده است.

وی با تاکید بر لزوم آموزش‌های نوین فرهنگ رانندگی و احترام به قوانین تصریح کرد: ما از این موضوع غافل نشده و از سنین مهدکودک آموزش‌ها را شروع کردیم و در بحث نوآموزان در مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی در سال گذشته به حدود ۲۸۴ هزار و ۷۹۴ نفر آموزش‌های لازم داده شده است.

شیری افزود: در بحث آموزش رانندگان حمل و نقل نیز ۳۴۸۳ نفر آموزش داشتیم و همچنین ۵۲۸۱ نفر از کارشناسان در ادارات دولتی، ارگان‌های نظامی و انتظامی آموزش‌های خاص را دریافت کردند.

وی ادامه داد: تمام موتورسیکلت‌هایی که توقیف می‌شوند حتماً باید ۲ روز در هفته تحت آموزش قرار بگیرند و پس از آنکه نامه کفایت آموزش را از ما دریافت کردند می‌توانند برای ترخیص موتور اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه عنوان کرد: این راستا طی سال گذشته حدود ۳ هزار و ۸۹۲ نفر از رانندگان موتور سیکلت که موتور آنها توقیف شده بود، آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.