| کد خبر: 189435 |

رئیس کمیته اعزام و اسکان سالگرد ارتحال امام در سمنان:

اعزام ۳۲۰۰ نفر از استان سمنان به مرقد امام خمینی

۳۲۰۰ نفر از استان سمنان به مرقد امام خمینی اعزام می شوند.

تین نیوز

 رئیس کمیته اعزام و اسکان سالگرد ارتحال امام در سمنان، گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان برای حضور در مراسم ویژه سالروز ارتحال امام در تهران اعزام می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ علی خالقیان در نشست ستاد برگزاری مراسم سی امین سالروز ارتحال امام با بیان اینکه با حضور خیل عظیم عاشقان و ارادتمندان امام قرار است برنامه‌ای در روز چهاردهم خرداد ماه با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران برگزار شود، تاکید کرد: در استان سمنان نیز برنامه ریزی برای اعزام زائران و علاقمندان به حضور در این مراسم صورت گرفته است.

وی افزود: امسال آخرین سالی است که چهاردهم خرداد ماه در ماه رمضان قرار گرفته و لذا اعزام زائران مرقد امام از سمنان، پس از نماز ظهر خواهد بود تا بتوانیم این برنامه را به افطاری ختم کنیم.

اعزام جوانان در اولویت

رئیس کمیته اعزام و اسکان سالگرد ارتحال امام در سمنان، گفت: برای اینکه رعایت حال روزه داران شود، از پنج شهرستان استان سمنان اعزام زائران مرقد امام صورت می‌گیرد که این شهرستان‌ها، سمنان، مهدی شهر، سرخه، آرادان و گرمسار هستند.

خالقیان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ نفر از مردم این پنج شهرستان به مرقد امام اعزام می‌شوند، گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس برای این منظور تدارک دیده شده است.

وی افزود: نکته مهم در اعزام زائران حرم امام این است که ما سعی کرده ایم بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز رعایت کنیم یعنی تاکید ما بر حضور جوانان و آنانی که زائر اولی هستند است تا بتوانیم این قشر را با اندیشه‌های امام آشنا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.