| کد خبر: 189431 |

رئیس پلیس راه استان قزوین:

برخورد ۲ کامیون در قزوین حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع ۲تصادف و کشته شدن یک تن و مصدوم شدن ۲ نفر در این حوادث خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع ۲تصادف و کشته شدن یک تن و مصدوم شدن ۲ نفر در این حوادث خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ نصراله بیگلری اظهار داشت: ساعت ۳۱ بامداد ۱۱ اردیبهشت ماه در پی اعلام مرکز پیام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در آزادراه «قزوین - زنجان» بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل اعلامی حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه کامیون بنز دیگر برخورد و راننده یکی از کامیون ها به علت شدت جراحات وارده متاسفانه در دم فوت والوار در لاین جنوبی آزاد راه بر سطح زمین پخش می شود.

سرهنگ بیگلری اضافه کرد: با توجه به وقوع این حادثه در شب راننده یک دستگاه خودروی سواری «پژو ۴۰۵» برای پیشگیری از حوادثی دیگر اقدام به اعلام هشدار به خودروهای عبوری می کند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: علی رغم تلاش های راننده خودروی «پژو ۴۰۵» یک دستگاه کامیون بنز دیگر به دلیل وجود بارهای چوب در مسیر قادر به کنترل کامیون نبوده و با خودروی سواری مورد نظر و یک دستگاه خودروی سواری «پژو ۲۰۶» به شدت برخورد که بر اثر آن راننده هر ۲ خودروی سواری مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه هر ۲ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند خاطر نشان کرد: کارشناسان علت حادثه برخورد دو کامیون بنز را ۵۰ دردصد به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون بنز و ۵۰ درصد به علت توقف برای گردش به راست از سوی کامیون بنزحامل بار چوب و در برخورد دومی علت عدم توجه به جلو کامیون بنز نسبت به خودروهای پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری در پایان از مردم خواست: به توصیه های پلیس در خصوص قوانین و اصول رانندگی در جاده ها توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه حادثه ای بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.