| کد خبر: 189420 |

◄ آغاز عملیات اجرایی احداث راه‌های دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

عملیات اجرایی احداث راه‌های دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آغاز شد.

تین نیوز

​محور شاهرود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی احداث راههای دسترسی چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبر داد .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، احسان منصور کیایی با بیان اهمیت ساختار مجتمع های خدماتی رفاهی در جاده ها عنوان کرد : مجتمع های خدماتی رفاهی یکی از عناصر مهم جاده ای است که می تواند نقش بسزایی در بهبود رفتار رانندگان ، رفع خستگی و در نهایت ارتقای ایمنی جاده ای داشته باشد.

وی در ادامه با توجه به لزوم نگاه ویژه به نحوه خدمات رسانی در مجتمع ها افزود : استان سمنان با قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق به غرب افتخار میزبانی به زائرین حرم مطهر رضوی را دارد. با توجه به کویری و یکنواخت بودن مسیر ،  استفاده از مجتمع های خدماتی رفاهی می تواند نقش بسزایی در پیشگیری از تصادفات جاده ای و جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی رانندگان ایفا نماید, بدین منظور ارتقای سطح خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی موجود در مسیر یکی از مهمترین راهکارها محسوب می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود : بمنظور کمک به بهره‌برداران این عناصر، در بخش احداث و تکمیل راه‌های دسترسی به مجتمع های خدماتی رفاهی عملیات اجرایی راه دسترسی چهار باب مجتمع در محورهای دامغان - جندق، شاهرود- طرود، دامغان- شاهرود و میامی- سبزوار از محل اعتبارت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال  آغاز شده است.

۳۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.