| کد خبر: 189394 |

◄ دستور ویژه وزیر کشور برای آزادسازی حریم ساحلی دریای خزر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از دستور ویژه وزیر کشور برای آزاد سازی حریم ساحلی دریای خزر خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از دستور ویژه وزیر کشور برای آزاد سازی حریم ساحلی دریای خزر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «بابک دین پرست» امروز- شنبه- از دستور ویژه «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزی، کشور، برای آزاد سازی حریم ساحلی دریای خزر در استان‌های گلستان، گیلان و مازندران خبر داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور در این خصوص افزود: بدنبال سفر چهارم خرداد ماه جاری به استان گیلان و تقدیم گزارشی از روند اجرای قوانین و مقررات مرتبط با این موضوع و مشکلات و موانع موجود در این خصوص، «رحمانی فضلی»، بر اهمیت و ضرورت موضوع آزاد سازی اراضی ساحلی دریای خبر در چارچوب قوانین و مقررات جاری تاکید کرد.

دین پرست ادامه داد: وزیر کشور همچنین به معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور مأموریت داد، تا با اتخاذ تمهیدات لازم، زمینه پیگیری جدی و مستمر این موضوع را از طریق استانداران سه استان ساحلی دریای خزر فراهم کند.

وی اظهار داشت: در ابلاغیه وزیر کشور به سه مرحله مهم «شناسایی کامل اراضی مشمول»، «دادن تذکر به متصرفین غیرقانونی و زمانبندی مناسب برای اقدام متصرفین غیرقانونی به آزادسازی اراضی» و نهایتاً «اقدام قانونی با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذیربط و بالاخص قضائی»، اشاره و تصریح شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام. یاد آوری میکنم که تاکید جناب وزیر بر اهمیت و ضرورت موضوع " آزاد سازی اراضی ساحلی دریای خزر در چارچوب قوانین و مقررات " تکرار دستور جناب رئیس جمهور قبلی هست که بیش از یک دهه از صدور آن میگذرد. یعنی انجام یک دستور رییس جمهور باید این همه سال طول بکشد و عقب گرد کرده باشیم به مرحله ی دستور ویژه ؟