| کد خبر: 189386 |

◄ آمادگی ناوگان مسافری مازندران در تعطیلات عید فطر

به منظور ایجاد انگیزه در میان رانندگان کامیون برای حمل کالا و بار از بنادر به مقصد استان مازندران، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است که اختصاص سوبسید به روغن، لاستیک و سوخت از جمله ابزار مشوق‌ها به شمار می‌رود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان مازندران در تشریح آخرین اقدامات این سازمان در بخش حمل مسافر، گفت: ایجاد آمادگی ناوگان به منظور جابه‌جایی در ایام تعطیلات تابستانی است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی نصیری به برقراری سیستم کشیک جابه‌جایی مسافر در بین ناوگان مسافری در روزهای تعطیل به مناسبت تعطیلات عید فطر اشاره داشت و افزود: هماهنگی لازم بین روسای ادارات در شهرهای مختلف استان مازندران برای پاسخگویی به نیاز مردم، انجام شده است.

وی با اشاره به این که عمده کالای جابه‌جا شده از استان در این مدت شن وماسه، جو، ذرت دامی، جو خوراکی، بنزین معمولی، فرآورده‌های لبنی، گازوئیل، روغن نباتی، روغن مایع خوراکی، مرکبات و سیمان کیسه‌ای است، یادآور شد: با توجه به انباشت کالا به ویژه در بنادر جنوبی کشورمان به خصوص بندر امام خمینی، راهداری استان مازندران اقدام به برگزاری جلسات متعدد با شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا کرد تا کامیون‌هایی که به سمت جنوب کشور بارگیری می‌کنند. در برگشت با هماهنگی کالاهای اساسی و مورد نیاز استان را باگیری کنند.

به گفته وی، به منظور ایجاد انگیزه در میان رانندگان کامیون برای حمل کالا و بار از بنادر به مقصد استان مازندران، مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است که اختصاص سوبسید به روغن، لاستیک و سوخت از جمله ابزار مشوق‌ها به شمار می‌رود.

 نصیری با بیان این مطلب که، در یک ماهه ابتدایی سال 98 یک میلیون و 145 هزار و 657 تن کالا از استان مازندران به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9 درصدی داشته است، تصریح کرد:  تعداد بارنامه‌های مصرفی در این مدت 89 هزار و 99 فقره بوده که نسبت به سال قبل رشد 7 درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان مازندران، به این مهم نیز پرداخت که، 125 شرکت حمل ونقل، در سطح استان مازندران فعال هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.