| کد خبر: 189349 |

گره ترافیک هر روز کورتر می‌شود

یکی از معضلاتی که با گسترش جمعیت در رجایی‌شهر هر روز بیشتر به چشم می‌آید، ترافیک است.

تین نیوز

یکی از معضلاتی که با گسترش جمعیت در رجایی‌شهر هر روز بیشتر به چشم می‌آید، ترافیک است.

افزایش هر روزه تعداد خودروها در مقابل ثابت بودن گنجایش خیابان‌ها و از طرفی ضعف ناوگان حمل ‌و ‌نقل و عمومی و فرهنگ ما در استفاده از آن باعث شده است معضل ترافیک که تبعاتی مانند آلودگی هوا و اتلاف انرژی و وقت را به دنبال دارد، هر روز پررنگ‌تر می‌شود.

مسئول حمل ‌و ‌نقل و ترافیک منطقه ۷ شهرداری کرج می‌گوید: پس از انجام بازدیدهای میدانی از سوی مدیر منطقه، حوزه حمل ‌و نقل و ترافیک اقداماتی را به ‌منظور رفع گره‌های ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی شهروندان در رجایی‌شهر انجام داد و موانع موجود را برطرف کرد.

«مهدی عطایی» با بیان این‌که از ابتدای سال عملیات ساماندهی ترافیک با هدف ارتقای امنیت عابران پیاده در منطقه انجام شده است، ادامه می‌دهد: ۳ ثانیه‌شمار در تقاطع بلوار انقلاب و قائم برای کاهش مشکلات این نقاط و رفاه حال شهروندان نصب شده است.

وی همچنین از نصب و بهسازی ۸۹ تابلوی انتظامی در بلوار امام، بلوار رستاخیز و بلوار آزادی خبر می‌دهد و بیان می‌کند: نصب استاپر دایره و استوانه‌ای‌شکل برای مشخص کردن محدوده پارک خودرو و تابلوی حاشیه‌نما در دیگر نقاط منطقه از اقدامات دیگر این حوزه است که از ابتدای سال انجام شده است.

عطایی می‌گوید: اجرای خط‌کشی محوری به متراژ ۳۰‌هزار متر در بلوار ماهان غربی، سربازان گمنام و بلوار شهرداری و همچنین برچیدن باتومی به تعداد ۶۰‌عدد و «یو» فلزی به تعداد ۱۸ عدد جزو اقدامات انجام ‌شده برای کمک به ساماندهی ترافیک منطقه هستند.

این مسئول می‌گوید: اقدامات در حوزه ترافیک با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان منطقه انجام می‌شود و همچنان ادامه دارد.

منبع: سايت خبری همشهری آنلاین
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.