| کد خبر: 189326 |

روز جهانی قدس؛ صحنه تجلی همبستگی جهان اسلام در صف های حق علیه باطل

روز قدس ، روز خروش مسلمانان در حمایت از عدالت و فریاد ظلم ستیزی حق‌طلبان علیه باطل و طاغوت ، صحنه تجلی همبستگی، همگرایی و همدلی جهان اسلام در صف‌های پرشور اتحاد، اقتدار و اعتقاد راسخ به وعده الهی نصرت و غلبه حق بر باطل است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن صمن گرامیداشت روز جهانی قدس بیان داشت: روز قدس ، روز خروش مسلمانان در حمایت از عدالت و فریاد ظلم ستیزی حق‌طلبان علیه باطل و طاغوت ، صحنه تجلی همبستگی، همگرایی و همدلی جهان اسلام در صف‌های پرشور اتحاد، اقتدار و اعتقاد راسخ به وعده الهی نصرت و غلبه حق بر باطل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار پیامی اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان " روز جهانی قدس" ، برگ زرینی از کتاب بصیرت دینی و دانایی سیاسی بنیانگذارعظیم الشان جمهوری اسلامی ایران می باشد که به فرموده ایشان ، این روز ، روز حیات مجدد اسلام است.

وی افزود: روز قدس ، روز خروش مسلمانان در حمایت از عدالت و فریاد ظلم ستیزی حق طلبان علیه باطل و طاغوت ، صحنه تجلی همبستگی، همگرایی و همدلی جهان اسلام در صفهای پرشور اتحاد ، اقتدار و اعتقاد راسخ به وعده الهی نصرت و غلبه حق بر باطل است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن بیان داشت: اینجانب ضمن گرامیداشت این روز شریف، مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین و تجدید میثاق وجدانهای بیدار با آرمانهای اصیل اسلام و انقلاب اسلامی را ارج نهاده و نابودی سلطه طاغوت و استبداد صهیونیست و پایان سیطره ظلم و ستم در جهان را از خداوند قادر متعال مسئلت می‌کنیم.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.