| کد خبر: 189272 |

مراجعه ۴۵ هزار وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی آذربایجان‌غربی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در یک سال گذشته ۴۵ هزار انواع وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده‌اند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در یک سال گذشته ۴۵ هزار انواع وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، فروغ فاریابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تعداد وسایل نقلیه سنگین آذربایجان‌غربی که در یک سال گذشته به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: در این مدت ۴۵ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین به این مراکز در سطح استان مراجعه کردند.

وی افزود: از این تعداد، بیش از ۴۲ هزار و‌۵۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین از آزمایش‌های فنی قبول و تعداد دو هزار و ۴۳۷ دستگاه نیز رد شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: انواع وسایل نقلیه سنگین شامل انواع کشنده، کامیون، باری، کامیونت، اتوبوس و مینی‌بوس جهت آزمایشات فنی به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به دلایل رد شدن وسایل نقلیه سنگین در مراکز معاینه فنی عنوان کرد: عمده‌ترین دلیل در معاینات فنی انجام شده مربوط به عملکرد ضعیف سیستم ترمز، آلاینده‌ها یعنی میزان کدری دود و لقی جلوبندی و فرمان است.

فاریابی گفت: بیشترین وسایل نقلیه رد شده در بین وسایل نقلیه سنگین از میان کامیون‌ها و کشنده‌ها و کمترین آنها شامل کامیونت‌ها و اتوبوس ها بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.