| کد خبر: 189063 |

در سالروز شهادت امام علی(ع):

محدودیت های ترافیکی در خراسان شمالی اعلام شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی محدودیت های ترافیکی روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در سطح استان و شهرستان ها را اعلام کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی محدودیت های ترافیکی روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در سطح استان و شهرستان ها را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار داشت: بر این اساس در شهرستان بجنورد این محدودیت ها از ساعت 08:00 روز بیست و یکم ماه رمضان از تقاطع باسکول تا میدان دفاع مقدس و از تقاطع خوشی تا مبدان دفاع،  تقاطع باغ عزیز تا میدان دفاع و محدوده کامل معصوم زاده سید عباس این موسی بن جعفر (ع)تا پایان مراسم اعمال می شود.

وی افزود: این محدودیت ها در شهرستان شیروان نیز از ساعت 8صبح در بلوار امام خمینی (ره) از تقاطع دفاع مقدس تا میدان انقلاب  و در بلوار امام رضا (ع)از میدان انقلاب تا میدان شهدا و در شهرستان اسفراین از ساعت 9 صبح از تقاطع فرومندی تا میدان امام خمینی (ره) تا پایان مراسم خواهد بود.

سرهنگ اسپیدکار محدودیت های ترافیکی این روز در شهرستان مانه و سملقان  را از ساعت 9 صبح ابتدای خیابان بهشتی تا معصوم زاده و در شهرستان فاروج از ساعت 18 تقاطع رضوی تا گلزار شهدای گمنام تا پایان مراسم و در شهرستان جاجرم از ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی (ره) تا مصلی نماز جمعه اعلام کرد.

وی یادآور شد: در  شهرستان گرمه نیز این محدودیت ها از ساعت 9 صبح از تقاطع بسیج تا مصلی نماز جمعه  و در شهر راز از ساعت 10 صبح از میدان معلم تا مزار شهدا تا پایان مراسم خواهد بود. 

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ضمن قدر دانی از همکاری مردم در سایر مراسمات تاکید کرد: رعایت قانون ومقررات برای همگان الزامی و همچنین ضامن سلامت جامعه است.

آیین 21 ماه مبارک رمضان در شهرستان های مختلف استان با دسته روی هیات مذهبی و نوحه سرایی و حضور بر سر قبور درگذشتگان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.