| کد خبر: 188990 |

◄ اطلاعیه آزمون، آموزش و استخدام رئیس قطارمسافری در سال ١٣٩٨

در ادامه فرآیند برگزاری آزمون رئیس قطار مسافری شرکت حمل ونقل ریلی رجا، نحوه صدور کارت، زمان و مکان برگزاری این آزمون اعلام شد.

تین نیوز

در ادامه فرآیند برگزاری آزمون رئیس قطار مسافری شرکت حمل ونقل ریلی رجا، نحوه صدور کارت، زمان و مکان برگزاری این آزمون اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، بر این اساس کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ داوطلبان‌ واجد شرایط طی روزهای یکشنبه ١٣٩٨/٠٣/١٩ لغایت سه‌شنبه ١٣٩٨/٠٣/٢١ برای مشاهده و چاپ بر روی سایت اینترنتی شرکت حمل و نقل ریلی رجا قرار خواهد گرفت.

کلیه‌ داوطلبان‌ واجد شرایط، برای چاپ کارت شرکت در آزمون می بایست در تاریخ­ های فوق­ الذکر به سایت مذکور مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی از کارت شرکت در آزمون نسخه چاپ شده تهیه کنند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس­دار و ارائه آن الزامی است.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، فرآیند آزمون از ساعت ٠٨:٣٠صبح روز پنجشنبه مورخ ١٣٩٨/٠٣/٢٣ در محل برگزاری آزمون برگزار خواهد شد که لازم است کلیه داوطلبان یک ساعت قبل از ساعت شروع آزمون در محل برگزاری آزمون حضور یابند.

داوطلبان در خصوص چگونگی رفع نقص کارت شرکت در آزمون، توصیه‌ها، اعلام نتایج و … می‌توانند اطلاعیه کامل را از طریق لینک https://www.raja.ir/menupages?id=ES18 مطالعه و اقدام کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.