| کد خبر: 188836 |

‍ با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی

◄ توسعه و تکمیل راه روستایی به سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای واگذار شد

براساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی مقرر شده است معاونت راه های فرعی و روستایی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تشکیل شود.

تین نیوز

به موجب ابلاغ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اجرای طرح توسعه و تکمیل راه های روستایی به عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بر اساس این ابلاغ، تصریح شده است به استناد  تبصره یک ماده (53)قانون محاسبات عمومی کشور ،اختیارات وزیر راه و شهرسازی ناشی از مواد 52،21،20،19و 53 قانون مزبور ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تفویض می شود تا با رعایت قوانین و مقررات، دستورالعمل ها، آیین نامه ها و مفاد موافقت نامه های مربوطه اقدامات لازم انجام شود .

این گزارش حاکی است به موجب این ابلاغ اجرای طرحهای راههای فرعی و روستایی و نگهداری و بهره برداری از آنها به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تفویض و واگذار شده است و بر اساس دستورالعمل ابلاغی تصریح شده است با هماهنگی بین ادارات کل راه و شهرسازی و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها، نهضت راهسازی و بهسازی راه ها، با استفاده از تمامی توان سازمان و ماشین آلات در اختیار و هماهنگی با نهادها و سازمان های ذیربط مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته، ایجاد شود.

براساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی مقرر شده است معاونت راه های فرعی و روستایی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تشکیل شود که هدایت و راهبری این وظیفه خطیر را بر عهده داشته و در این راستا در ساختار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در هر استان ، معاونت راههای فرعی و روستایی ایجاد شود که وظیفه احداث و نگهداری راهها را در این حوزه عهده دار خواهد بود.

گفتنی است، به موجب این ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف شده است در سال 98با مشخصات فنی متناسب ضمن تعیین تکلیف کارهای نیمه تمام نسبت به تکمیل راههای روستایی به شرح برنامه اجرایی اعلام شده اقدام کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • قربانعلی طاهری نیا 1 0

    بسمه تعالی شماره: 269-ط -ق= 99/04/22
    باسلام و تحیات با توجه به اینکه مردم تقاضای ملاقات با وزیر محترم خواستار شده اند بعلت تاُخیر زیاد که طی شماره 1096471 =98/08/04
    اعلام فرموده اید جاده در آتی آسفالت می گردد مردم منطقه بی نهایت با مشکلات ایجاد شده بعد از زیر سازی موج ایجاد گردیده بخاطر ایاب و ذهاب زیاد استفاده از جاده کاملاٌ غیر از قابل استفاده می باشد ضمناً بنده 3 امریه شامل جاده شهید امیرطاهری شهرستان ارزئیه کرمان می باشد مقرر فرمائید اوامر عالی را