| کد خبر: 188782 |

ضرورت توسعه نوآوری در بخش حمل و نقل عمومی

شهرداری با راه اندازی سامانه باهم در فضای مجازی می‌تواند از نظرات و ایده‌های شهروندان بهره‌مند شود و ضمن ایجاد تعامل با دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و استارتاپ‌ها قادر است از توسعه تا ارائه خدمات به شهروندان برای رفع نیازهای شهر اقدام کند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران بر اهمیت مشارکت شهرداری و کسب و کارهای نوآور تاکید کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های حرکت به سمت تهران هوشمند در میان بیش از 40 پروژه در حال اجرا، حوزه نوآوری است.

به گزارش تین نیوز، محمد فرجود با اشاره به این مطل که، تلاش در این زمینه، پاسخگوی این سؤال است که چطور می‌توان از جریان نوآوری برای توسعه تهران هوشمند استفاده کرد، اظهار کرد: تهران هدف از این تلاش‌ها آماده‌سازی شهر برای آزمون نوآوری‌ها و ارائه سرویس‌های جدید است که با توسعه نوآوری در همه زمینه‌ها از جمله حمل و نقل، سرویس‌های شهری، کیفیت زندگی اثربخشی مستقیم آن را در زندگی مردم خواهیم دید.

وی در ادامه سخنان خود به نقل از فاوای شهرداری، با پرداختن به این مطلب که اهمیت مشارکت شهروندان و استارتاپ‌ها در توسعه نوآوری تهران، برکسی پوشیده نیست، تصریح کرد: شهرداری با راه اندازی سامانه باهم در فضای مجازی می‌تواند از نظرات و ایده‌های شهروندان بهره‌مند شود و ضمن ایجاد تعامل با دانشگاه‌ها، پارک‌های فناوری و استارتاپ‌ها قادر است از توسعه تا ارائه خدمات به شهروندان برای رفع نیازهای شهر اقدام کند.

فرجود، وظیفه اصلی دبیرخانه تهران هوشمند را توسعه نوآوری دانست و با اشاره به شهر و شهرداری تهران به عنوان بازار بزرگ و قابل توجه برای فعالان این حوزه، خاطرنشان کرد: سبد فرصت‌های شهرداری تهران برای ارائه راهکارها، حل چالش‌های شهری و ایجاد کسب و کارهای نوین بسیار متنوع است. تلاش ما این است که فاصله میان شهرداری و ارائه دهندگان نوآوری را کاهش دهیم چراکه تهران مکان زیست مشترک همه ماست. بنابراین باید برای رونق کسب و کارهای خلاق زیست پذیرتر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.