| کد خبر: 188777 |

◄ رسیدگی به ۱۴۵ مورد گزارش تخلف شرکت ها و رانندگان حوزه ی حمل و نقل کالا و مسافر در سال ۱۳۹۷

در سال ۱۳۹۷ با تشکیل ۴۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و کمیسیون ماده ۱۲ به گزارشات واصله به این کمیسیون ها رسیدگی شد و ۱۴۵ مورد رای توسط این کمیسیون ها صادر گردید.

تین نیوز

احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این اداره کل در برخورد با شرکت ها و رانندگان متخلف بدون هیچ مماشاتی رفتار خواهد کرد افزود :در سال ۱۳۹۷ با تشکیل ۴۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و کمیسیون ماده ۱۲ به گزارشات واصله به این کمیسیون ها رسیدگی شد و ۱۴۵ مورد رای توسط این کمیسیون ها صادر گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری، جمشیدی اظهار داشت: در این ۱۴۵ مورد رسیدگی، گزارش تخلف ۷۶ شرکت حمل و نقل عمومی و ۶۹ راننده حمل و نقل عمومی رسیدگی و به صدور رای از جانب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری منجر شد.

احمد جمشیدی ادامه داد: در این جلسات برای ۱۶ شرکت متخلف، رای تذکر کتبی و درج در پرونده صادر گردید و ۳۰ شرکت تبرئه و ۲۷ شرکت نیز جریمه نقدی شدند همچنین ۳ شرکت متخلف نیز یک ماه از ادامه هرگونه فعالیت محروم شدند. برای رانندگان نیز ۴۰ مورد رای تذکر کتبی و درج در پرونده صاد شد و ۷ نفر تبرئه شدند و ۲۲ راننده نیز ۱ ماه از فعالیت محروم شدند.

جمشیدی با تشکر از رانندگان و شرکتهای حمل و نقل عمومی که صادقانه و خالصانه به مردم خدمت می کنند، گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری روند برخورد با متخلفین حوزه حمل و نقل عمومی کالا و مسافر را در سال جاری نیز در پیش خواهد گرفت و با جدیت و قاطعیت تمام با متخلفان برخورد خواهد کرد و امیدواریم در سال جاری کمترین تخلف در حوزه ی حمل و نقل عمومی را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.