| کد خبر: 188706 |

◄ اطلاع‌رسانی سازمان هواپیمایی 8 ساعت پس از یک حادثه + عکس

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از خروج یک فروند هواپیمای مسیر مسکو- تهران پس از فرود در فرودگاه مهرآباد تهران خبرداد.

تین نیوز

روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در اقدامی عجیب، خبر حادثه خروج یک هواپیمای روسی از باند فرودگاه مهرآباد را که ساعت 3 بامداد رخ داده بود با 8 ساعت تاخیر منتشر کرد

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان اظهار داشت: در ساعت 3:07 دقیقه بامداد امروز سه شنبه یک فروند جت خصوصی BAE125 روسی بعد از فرود در فرودگاه مهرآباد تهران از باند خارج شد.

وی افزود: این هواپیما حامل سه نفر خدمه پروازی و سه نفر مسافر بود که به سرنشینان این پرواز آسیبی نرسیده است.

جعفرزاده تصریح کرد: به محض بروز این اتفاق کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری به همراه عوامل فرودگاهی در محل حاضر و نسبت به انتقال این هواپیما به پارکینگ اقدام کردند.

وی در خصوص علت خروج این هواپیما از باند اظهارنظری نکرد و گفت: بررسی ها طبق آئین نامه رسمی سوانح و حوادث انجام و اطلاعیه وقوع این حادثه به روسیه و انگلستان به عنوان بهره‌بردار و مالک هواپیما داده شده و نتیجه پس از بررسی ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

تصویر_Thumbnail_کاور_1398-02-31

صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد در خصوص جزئیات این حادثه گفته است؛ یک فروند جت فالکن خصوصی کشور روسیه با علامت ثبتی RA-02772 از روسیه در ابتدای باند 29 چپ مهرآباد هنگام فرود دچار حادثه شد .

او توضیح داده است؛ پس از فرود هواپیمای VIP روسی در ابتدای باند 29 چپ، به دلیل ایجاد مشکل در یکی از چرخ‌های اصلی، هواپیما به سمت راست منحرف شد و از باند مهرآباد خارج شد و در بین تاکسی وی‌ها متوقف گردید.

صفی‌نیا گفته است؛ خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارتی به سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد وارد نکرد و همچنان در انجام پروازهای شبانه نیز  هیچ خللی ایجاد نشد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد عنوان کرد: بعد از فرود هواپیما 6 سرنشین این پرواز که شامل کروی پرواز معاون وزیر و رئیس راه‌آهن روسیه بود به سلامت از هواپیما خارج و به سالن تشریفات مهرآباد هدایت و سپس به هتل منتقل شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.