| کد خبر: 188675 |

عضو کمیسیون عمران اعلام کرد:

◄ اصرار رانندگان کامیون برای قرار گرفتن در رده مشاغل سخت

موضوعاتی چون، گرانی لاستیک، بیمه، لوازم یدکی، تن بر کیلومتر و برخی قوانین در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفته و امید می‌رود با طرح موضوعات در صحن علنی مجلس هرچه زودتر مشکلات این قشر فعال در حمل و نقل کشور برطرف شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران اعلام کردکه، کامیونداران خواسته خود مبنی بر این که تسهیلات بیمه‌ای مشابه مشاغل سخت داشته باشند را به مجلس ارائه کرده‌اند.

محمد دامادی با اشاره به جلسه روز گذشته، این کمیسیون که به منظور بررسی مشکلات کامیون‌داران با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسئولانی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نمایندگان بیمه و کامیونداران برگزار شد، گفت: بیش از یک سال است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع مشکلات رانندگان حمل بار و کالا در ارتباط با بیمه و سخت و زیان آور بودن شغل کامیون‌داری در کشور هستند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : در این جلسه، بیمه تامین اجتماعی و بیمه خودرو از  ابعاد مختلف مورد بررسی اعضای کمیسیون و دستگاه‌های مختلف حاضر در جلسه قرار گرفت. خواسته رانندگان کامیون قرار گرفتن این حرفه در رده مشاغل سخت و زیان‌آور است.

نماینده مردم ساری در پارلمان، به برگزاری 40 جلسه بررسی مشکلات کامیون‌داران در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوعاتی چون، گرانی لاستیک، بیمه، لوازم یدکی، تن بر کیلومتر و برخی قوانین در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گرفته و امید می‌رود با طرح موضوعات در صحن علنی مجلس هرچه زودتر مشکلات این قشر فعال در حمل و نقل کشور برطرف شود.

دامادی به موضوع مهم مطرح شده از سوی وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل تامین تایر کامیون‌داران نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به عدم تخصیص ارز کافی از سویی بانک مرکزی به وارادات تایر خودروهای تجاری این مشکل به قوت خود باقی است که باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی به این نکته نیر اشاره داشت که، نتیجه جلسه کمیسیون عمران که با حضور وزیر راه و نمایندگان دستگاه‌های مسئول برگزار شد، گزارش 10 صفحه‌ای به منظور قرائت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آماده شد که تا پیش از مطرح شدن آن در صحن، امکان طرح آن در رسانه‌ها وجود ندارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.