| کد خبر: 188552 |

رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی تاکید کرد:

برطرف کردن نقاط حادثه خیز در ۳ محور مواصلاتی آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده‌های این استان تأکید کرد.

تین نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بر برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده‌های این استان تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از میزان، در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده در اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاه‌ها و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های مسئول و مدیریت امر پیشگیری، اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۸ با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی تشکیل شد.

در این جلسه رییس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی با اشاره به وقوع تصادفات رانندگی و تلفات انسانی به ویژه در محور‌های مواصلاتی زنجان به تبریز، اهر- تبریز و تبریز- ارومیه (جاده جزیره اسلامی)، بر برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده‌های استان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی را وظیفه همه دستگاه‌های استان دانست و از تمام دستگاه‌های مسئول خواست تا به وظایف خود به نحو احسن عمل کنند.

وی در حاشیه جلسه با اشاره به سهم قابل توجه عامل انسانی در بروز تصادفات رانندگی بر ضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان خودرو‌ها که عامل اساسی و بازدارنده‌ای در پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی است تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.