| کد خبر: 188546 |

14 مصدوم در حوادث ترافیکی روز گذشته اصفهان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت 14 نفر در حوادث ترافیکی روز گذشته اصفهان خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت 14 نفر در حوادث ترافیکی روز گذشته اصفهان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، غفور راستین در اصفهان از غرق شدن مرد 35 ساله‌ای در استخر کشاورزی در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 19:13 دقیقه روز شنبه با اورژانس تماس گرفته شد که یک دستگاه آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه افزود: این حادثه در روستای رحیم‌آباد، یکی از روستاهای براآن جنوبی از استان اصفهان رخ داد که در این حادثه یک مرد 35 ساله بر اثر غرق شدن جان خود را از دست داد.

14 مصدوم در حوادث ترافیکی روز گذشته اصفهان

وی همچنین از دو حادثه ترافیکی در روز گذشته سخن گفت و تصریح کرد: یکی از این حوادث که تصادف یک دستگاه خودروی وانت مزدا با یک دستگاه خودروی سواری پراید بود، در ساعت 14:08 دقیقه روز شنبه و در زیر گذر قائمیه در شهر اصفهان اتفاق افتاد.

راستین ادامه داد: پس از تماس با اورژانس، 2 دستگاه آمبولانس 115 اعزامی به محل، 8 مصدوم حادثه که 4 مرد و 4 خانم بودند را به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با دو دستگاه خودروی سواری پراید در محور مورچه‌خورت به شاهین‌شهر، اعلام کرد: این حادثه در ساعت 13:35 دقیقه روز گذشته به اورژانس اطلاع داده شد که یک کد اورژانس به همراه یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه 6 مرد مصدوم شدند که توسط اورژانس و هلال‌احمر به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.