| کد خبر: 188350 |

◄ رفع مشکل بارگیری در پایانه بندرعباس

چند روزی است که وضعیت بارگیری در پایانه بندرعباس به وضع مطلوبی رسیده و دریافت بار در این بندر با کمترین زمان توقف صورت می‌گیرد.

تین نیوز

یکی از فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای از مرتفع شدن مشکل بارگیری در پایانه بندرعباس خبر داد و گفت:چند روزی است که وضعیت بارگیری در پایانه بندرعباس به وضع مطلوبی رسیده و دریافت بار در این بندر با کمترین زمان توقف صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، دلاور موسوی اظهار کرد: با تغییرات جدیدی که در پایانه بار بندرعباس رخ داد، بارگیری با سرعت بیشتری در حال انجام است؛ تا جایی که در بعضی از موارد هر کامیون قادر است در فواصل کم اقدام به بارگیری کند.

وی با بیان این نکته که اکثر رانندگان با ابراز  تعجب از وضعیت جدید در پی یافتن دلیل سرعت در اعلان بار هستند، افزود: با در حال حاضر شرکت‌ها شرکت‌های توزین بار ناگزیر از توزیع بار خود از طریق سالن اعلام بار هستند. این مهم خود دلیلی است تا هر راننده قادر باشد تا در فضای عادلانه‌تری اقدام به بارگیری کند.

به گزارش تین نیوز، پیش از این رانندگان و کامیون‌دارانی که برای حمل کالا به پایانه بار بندرعباس تردد داشتند از افزایش  مدت انتظار در نوبت‌گیری بار در این پایانه به ۳۲ روز معترض بودند. روند انتظار در نوبت اخذ بار در پایانه بار بندرعباس افزایش داشته و از 20 روز به 32 روز هم رسیده است و تعداد بار در سالن به حداکثر ۱۵۰ مورد رسیده است.

رانندگان این موضوع را بیانگر توزیع ناعادلانه بار و هم‌چنین عدم اعلام بخش زیادی از بارها در سالن اعلان بار و در واقع بارگیری خارج از نوبت و همچنین باردزدی در بندرعباس ذکر کرده‌ و ابراز گلایه زیادی از این مشکل داشتند که قطعاً با این اتفاق از این پس امیدوار هستیم، شکایات در حوزه اعلان بار در پایانه بندرعباس رو به کاهش بگذارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.