| کد خبر: 188323 |

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام:

◄ صرف‌جویی سه میلیون یورویی با بومی سازی تجهیزات در ترمینال فرودگاه سلام

در روند ساخت ترمینال گالری سلام با بومی سازی فناوری‌ها و تجهیزات و استفاده از نیروی کار داخلی بیش از سه میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اعلام پیشرفت ۹۸ درصدی پروژه ترمینال گالری سلام، از افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در روند ساخت ترمینال گالری سلام با بومی سازی فناوری‌ها و تجهیزات و استفاده از نیروی کار داخلی بیش از سه میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) علی رستمی با بیان اینکه عملیات طراحی و ساخت ترمینال گالری سلام توسط متخصصین داخلی انجام شد، گفت: در ساخت این ترمینال کمترین وابستگی را به تولیدات خارجی داشته‌ایم و با بومی‌سازی پل‌های تلسکوپی، سیستم کنترل هوشمند بار مسافر، نرم افزار مدیریت منابع فرودگاهی، کانترهای هوشمند و سایر تجهیزات گام جدیدی را در صنعت هوانوردی کشور برداشتیم.

وی  افزود : همچنین نرم افزار هوشمند اطلاعات پرواز مورد استفاده در ترمینال گالری سلام نیز توسط شرکت های دانش بنیان داخلی بومی سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این مجموعه گفت : در سال گذشته در روند ساخت ترمینال گالری سلام با بومی سازی فناوری ها و تجهیزات و استفاده از نیروی کار داخلی بیش از سه میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشتیم.

رستمی افزود: با همکاری های صورت گرفته میان شرکت شهر فرودگاهی امام  و یک شرکت دانش بنیان، نرم افزار مدیریت منابع  فرودگاهی فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز بومی سازی شد و هم اکنون در مرحله آزمایشی بهره برداری از این نرم افزار قرار داریم.

گفتنی است ترمینال گالری سلام به عنوان نخستین پایانه هوایی هوشمند کشور با ظرفیت اعزام و پذیرش پنج میلیون مسافر در سال در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.