| کد خبر: 188287 |

◄ عملیات هوانوردی از مهمترین وظایف شرکت فرودگاه‎ها است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم معارفه و تکریم معاونان جدید و قدیم معاونت عملیات هوانوردی، بر اساس اسناد ایکائو و سند چشم‎انداز شرکت عملیات هوانوردی را به عنوان مهمترین وظیفه شرکت فرودگاه‎ها عنوان کرد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم معارفه و تکریم معاونان جدید و قدیم معاونت عملیات هوانوردی، بر اساس اسناد ایکائو و سند چشم‎انداز شرکت عملیات هوانوردی را به عنوان مهمترین وظیفه شرکت فرودگاه‎ها عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در این مراسم که روز چهارشنیه 25 اردیبهشت، با حضور معاونان شرکت و مدیران حوزه عملیات هوانوردی در سالن جلسات روابط‎عمومی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از عضویت سعید اکبر یدر هیات مدیره گفت: ایشان با تخصص و روحیه بالایی که دارند در دوران معاونت عملیات هوانوردی به خوبی عمل کردند و امیدوارم در جایگاه راهبر عملیات هوانوردی نیز به عنوان یک پشتیبان قوی از آقای امیرانی حمایت کنند.

وی در ادامه از ابراهیم مرادی که در این مدت راهبری عملیات هوانوردی را برعهده داشت قدردانی و ایشان را به عنوان راهبر حوزه توسعه مدیریت و منابع معرفی و اظهار امیدواری کرد: ایشان با توجه به تحصیلات تکمیلی‎شان در حوزه مدیریت منابع انسانی و تجربیات بیشتری که در آینده کسب می‎کنند پشتیبان خوبی برای علی شورمیج معاون جدید توسعه مدیریت و منابع باشند.

امیرمکری همچنین با بیان اینکه محمد امیرانی از متخصصان خوشنام و صاحب نظر در حوزه عملیات هوانوردی است، گفت: با توجه به تجربیاتی هم که ایشان در حوزه تدارکات و تامین تجهیزات کسب کرده‎اند و همچنین نظر مثبت بزرگان شرکت در مورد عملکرد و شخصیتشان، اطمینان دارم که در این سمت موفق خواهند شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به افق 1404 کشور گفت: در سند چشم‎انداز شرکت ما باید به شرکتی پیشرو در ارائه خدماتی ایمن، امن و اثربخش در ناوبری هوایی در منطقه تبدیل شویم و در بیانیه شرکت در دو بند اصلی به ارائه خدمات ناوبری هوایی و نصب و نگهداری تجهیزات و سامانه‎های نظارتی تاکید شده است که به عملیات هوانوردی مربوط است و در راهبردهای ایکائو که برای 15 سال تدوین شده است نیز در دو بخش اصلی به افزایش ایمنی و افزایش ظرفیت‎های هوانوردی اشاره شده است که اهمیت این حوزه را نشان می‎دهد و این امر ما را ملزم می کند که با تلاش و جدیت برای دستیابی به اهداف برنامه‎ای و راهبردی شرکت اقدام کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه از حدود سال 92 تعدادی از کارشناسان شرکت با استفاده از اسناد بالادستی از جمله اسناد ایکائو اقدام به ترسیم طرح ملی خدمات ناوبری هوایی کشور کردند که کاری ارزشمند است. اکنون بخشی از آن انجام شده است و اما بخشی هم به دلیل عدم استفاده از فرصت به وجود آمده، زمین مانده است که باید برای جبران این عقب‎ماندگی تلاش کنیم.

امیرمکری با تاکید دوباره بر بحث رونق تولید در سال 98، توجه به این موضوع را یکی از وظایف محمد امیرانی عنوان کرد و گفت: من به این موضوع اعتقاد کامل دارم و خوشبختانه ما به عنوان شرکتی که عمده تجهیزاتش را از منابع خارجی تامین می کند کم کم و طی سال‎های گذشته در این امر پیش قدم شده و سعی کرده‎ایم که از توانمندی‎های داخلی استفاده کنیم و در این زمینه می‎توانیم بخشی از نیازهای‎مان را از شرکت‎های دانش بنیان تامین کنیم.

وی در پایان گفت: با روحیه‎ای که از آقای امیرانی سراغ داریم ایشان می‎توانند به خوبی با جلب مشارکت همه متخصصان عملیات هوانوردی برای انجام وظایف این معاونت و رفع دغدغه‎های موجود اقدام کنند و از همکارانم در حوزه عملیات هوانوردی نیز می‎خواهم همانطور که با آقای اکبری و مرادی همکاری کردند با آقای امیرانی هم همکاری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.