| کد خبر: 188220 |

ارزیابی آسیب‌پذیری پل‌ها در شرایط وقوع زلزله

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل، ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

تین نیوز

پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل، ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، فرزاد حاتمی، دبیر کنفرانس بین‌المللی پل گفت: پس از برگزاری چهار کنفرانس تخصصی موفق بین‌المللی قبلی در خصوص مهندسی پل، پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل ۲۶ الی ۲۷ شهریورماه سال جاری با مشارکت ارگان‌های مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

وی گفت: این کنفرانس با موضوعات استانداردها و آئین‌نامه‌های بارگذاری، طراحی و اثر زلزله بر پل‌ها، روش‌های تحلیل و طراحی انواع پل‌ها، ارزیابی آسیب‌پذیری پل‌ها در شرایط وقوع زلزله، تجهیزات آسیب‌شناسی و بازرسی فنی، معیارهای مجاز بهره‌برداری با توجه به استانداردهای معتبر، روش‌های ارزیابی ایمنی، سطوح عملکرد و قابلیت اطمینان پل‌ها، انواع روش‌های تعمیر، تقویت و نگهداری راه، باند، پل و ابنیه فنی، سیستم‌های مدیریت پل‌ها، پایش سلامت پل‌ها و ابنیه فنی مربوطه، سطوح عملکرد و معیارهای به‌سازی راه، بند و پل، مطالعات ژئوتکنیکی پل‌ها و مطالعات هیدرولیکی و هیدرولوژی پل‌ها برگزار می‌شود.

دکتر حاتمی افزود: همچنین سه کارگاه تخصصی در زمینه‌های استانداردها و آئین‌نامه‌های ملی و بین‌المللی در زمینه طراحی و به‌سازی پل‌ها، پایش سلامت و ابنیه فنی، روش‌های تعمیر، تقویت و به‌سازی لرزه‌ای پل‌ها و ابنیه فنی ملاحظات طرح و اجرای هیدرولیک و هیدرولوژی پل‌ها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این کنفرانس علاوه بر غالب متخصصان داخلی، جمعی از اساتید و متخصصان با سابقه از کشورهای مختلف مقاله ارائه می‌کنند.

دبیر پنجمین کنفرانس بین‌المللی پل گفت: متقاضیان جهت اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://ibc.aut.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۴۵۴۵۵۳۷ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.