| کد خبر: 188213 |

◄ راه‌اندازی مجدد تونل اله اکبر با اعتبار ۴۰۰ میلیاردی

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از راه‌اندازی مجدد تونل اله اکبر با درنظر گرفتن اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی در سال ۹۸ برای این پروژه خبر داد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از راه‌اندازی مجدد تونل اله اکبر با درنظر گرفتن اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی در سال ۹۸ برای این پروژه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان خراسان رضوی، محمد پارسا با اعلام این خبر گفت: پروژه تونل اله اکبر در یک بازه زمانی به دلیل عدم تخصیص اعتبارات تعطیل شد؛ اما در حال حاضر این پروژه با در نظر گرفته شدن اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریالی مجددا راه اندازی شده است.

وی افزود: حدود ۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار در قالب اوراق به پیمانکار پرداخت شده است و با توجه به عوامل، ماشین آلات و مصالحی که وارد کارگاه می‌شود، شروع خوبی برای این پروژه محسوب می‌شود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه احداث تونل و گذر از ارتفاعات الله اکبر، سخت‌ترین، زمان‌برترین و پرهزینه‌ترین قسمت این پروژه خواهد بود که قرارگاه خاتم الانبیا برای احداث آن ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: برای اتمام پروژه نمی‌توان زمان قطعی را پیش بینی کرد اما بازهم زمان به چگونگی تخصیص اعتبارات بستگی دارد.

وی یادآور شد: از منظر پیمانکاری، فنی و اجرایی مشکلی وجود ندارد و به محض تزریق پول می‌توان از دهانه دیگر تونل ۳ هزار و ۷۰۰ متری وارد شد و حتی شیوه تزریق اعتبار می‌تواند به پیشرفت پروژه و در دستور کار قرارگرفتن تونل‌های بعدی کمک کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.