| کد خبر: 188206 |

◄ پروژه بهسازی راه ارتباطی 25 روستا در نمین اجرا می شود

با توجه به تردد ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین به دلیل وجود معادن و کارخانه های تولید شن و ماسه این محور ارتباطی وضعیت مناسبی ندارد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، در بازدید از محل اجرای این پروژه تصریح کرد: با توجه به تردد ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین به دلیل وجود معادن و کارخانه های تولید شن و ماسه این محور ارتباطی وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی اظهار کرد: تردد مکرر خودروها موجب شده تا زیرسازی و رویه راه دچار آسیب شود و به همین دلیل عملیات بهسازی و روکش به طول 5 کیلومتر از کارخانه سیمان به طرف پیله رود با همکاری معادن و کارخانه سیمان، فرمانداری نمین و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می شود.

 عضو شورای ترافیک استان اردبیل گفت: زیرسازی این جاده یک لایه زیراساس و یک لایه اساس به ضخامت 15 سانتی متر انجام خواهد شد که بخشی از ماشین آلات مورد نیاز ار طریق معادن فعال در این محور و مابقی از طریق راهداری به صورت امانی- پیمانی تامین می شود.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: بخش روسازی جاده نیز در دو لایه انجام می شود؛ کل اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه حدود 5 میلیارد تومان است و تا پایان مهر ماه به اتمام می رسد.

همچنین فرماندار نمین نیز در این بازدید تصریح کرد: این محور ارتباطی یکی از جاده های پرتردد داخل شهرستانی است که به دلیل ترافیک حمل و نقل مستهلک شده است.

 عاطف ناصری متذکر شد: با همکاری کارخانه داران، اهالی ساکن این منطقه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این جاده بهسازی می شود.

وی با تقدیر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد: در تامین مالی این پروژه نیز فرمانداری نمین مشارکت خواهد شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.