| کد خبر: 188196 |

◄ کاهش تصادفات جاده ای در اردبیل

اردبیل در کاهش تصادفات جاده ای جزو استان های برتر کشور است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، گفت: به دلیل اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، آموزش و مشارکت تمامی دستگاه های متولی، تصادفات جاده ای این استان طی سال های اخیر روند نزولی دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی افزود: از سال 94 شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم که در سایه همکاری و تعامل دستگاه ها و آگاهی بخشی به خود رانندگان حاصل شده است.

 رحمتی با اشاره به اینکه اردبیل در سال 94 رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده ای را کسب کرده است، افزود: در سال 95 رتبه 9 کشوری و در بخش موتورسواران رتبه نخست و در سال 96 نیز رتبه سوم کشوری را در کاهش تصادفات جاده ای کسب کرده است.

عضو شورای اداری استان با اشاره به اینکه طول راه های استان 6372 کیلومتر است، ادامه داد: وظیفه راهداری، نگه داری از راه های اصلی و فرعی است و در این خصوص کوتاهی نداشتیم تا بتوانیم سهم خود در کاهش تصادفات جاده ای را ایفا کنیم.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان افزود: با توجه به همکاری قابل توجه رسانه ها به ویژه صدا و سیمای استان در پخش 9 فیلم ایمنی، در بخش آموزش نیز تلاش هایی قابل توجهی صورت گرفته تا بتوان رفتارهای ترافیکی رانندگان را بهبود بخشید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته به دنبال کاهش تصادفات فوتی و جرحی هستیم و امید می رود در سال 98 نیز اردبیل جزو استان های برتر کشور باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.