| کد خبر: 188148 |

◄ استقبال بالای سرمایه‌گذاران جهت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی و تیرپارکها در سال گذشته

در نتیجه این فراخوان منجر به جذب سرمایه‌گذار در قالب 326 فقره موافقت اصولی شده است که نسبت به سال 1396 (با تعداد 206 فقره موافقت اصولی) رشدی معادل 58 درصد را نشان می‌دهد.

تین نیوز

استقبال بالای سرمایه‌گذاران جهت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارکها در سال گذشته

با استقبال بالای سرمایه‌گذاران جهت احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارکها ، تعداد 326 فقره موافقت اصولی در سال 97 صادر شد که نسبت به سال 96 به میزان 58 درصد رشد داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری این سازمان با بیان این مطلب افزود: باتوجه به نقش مجتمع‌های خدماتی رفاهی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای و افزایش ایمنی تردد و به منظور تجهیز شبکه راههای کشور به مجموعه‌های یاد شده در سال 97 ، انجام فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در زمینه احداث تیرپارکها و همچنین نقاط تایید شده در طرح تفصیلی مکان‌یابی مجتمع‌های خدماتی رفاهی( به تعداد 495 نقطه ) و همچنین مسیرهای با هدف گردشگری در دستور کار این دفتر و همچنین ادارات کل تابعه استانی قرار گرفت .

وی افزود: در نتیجه این فراخوان منجر به جذب سرمایه‌گذار در قالب 326 فقره موافقت اصولی شده است که نسبت به سال 1396 (با تعداد 206 فقره موافقت اصولی) رشدی معادل 58 درصد را نشان می‌دهد.

شهرکی همچنین اعلام کرد: ازسوی دیگر در سال 97 تعداد 103 نفر از سرمایه گذاران که استعلام های مربوط را از سایر مراجع ذیربط اخذ کرده‌اند، اقدام به شروع عملیات عمرانی مجتمع های یاد شده را  نموده اند که آمار مذکور نسبت به سال 96( با 73 مورد شروع به ساخت) رشدی معادل 41% درصد را نشان می‌دهد.

تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به بهره‌برداری رسیده در سال 97 تعداد ‌47 باب بوده که جمع کل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی درحال بهره‌برداری درطول راههای کشورتاکنون 752 باب است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.