| کد خبر: 188113 |

◄ ساماندهی اسکله‌های تفریحی و گردشگری بندرانزلی

بندر انزلی را به بندری زیبا و چشم نواز تبدیل می کنیم.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: بندر انزلی را به بندری زیبا و چشم نواز تبدیل می کنیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا آبایی در نشست بازآفرینی تعامل شهر و بندر، اظهار داشت: نکته بسیار حایز اهمیت این است که در تعامل شهر و بندر نقش دستگاه‌های اجرایی و شهرداری به چه صورت است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، افزود: باید بتوانیم طرح‌هایی را تدوین کنیم که این طرح‌ها قابلیت تعامل اداره بندر با مجموعه شهری در بحث گردشگری و رفاهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان صنعت بندری در بندر انزلی فعال است، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارائه شده باید به گونه‌ای تدوین شود که در تعامل با شهروندان بتواند نقش آفرینی کند.

آبایی ادامه داد: همچنین با اجرای این پروژه‌ها می‌توان در جهت افزایش استفاده از بسترهای شهری برای تمامی گردشگران و ساکنان محیطی مفرح، شاد و زیبا فراهم کنیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بیان داشت: از دانش مشاورین بهره‌گیری خواهیم کرد تا بتوانیم پروژه‌های تعامل شهر و بندر را با اولویت‌بندی دردوره‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت اجرایی کنیم.

آبایی اذعان داشت: ما در خصوص زیباسازی بندر و نقش آفرینی در محیط شهری حضور فعال خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با ایجاد بلوار بندر و تملک اراضی اقدامات خوبی در راستای همکاری و کمک به شهر و شهرداری انجام دادیم، عنوان داشت: تلاش ما این است که بندر انزلی را به بندری زیبا و چشم نواز تبدیل کنیم.

آبایی با اشاره به پروژه‌های در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در جهت تعامل با شهر، گفت: پروژه موج شکن غربی انزلی و مبلمان شهری آن، ساماندهی اسکله‌های تفریحی و گردشگری شهرستان بندرانزلی، لایروبی زیر پل تاریخی غازیان و تردد شناورهای تفریحی و گردشگری به صورت ایمن در دستور کار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.