| کد خبر: 188111 |

تانکر نفتی جدید پاکستان به بندر کراچی رسید

شرکت حمل و نقل دریایی ملی پاکستان اعلام کرد؛ کشور سازنده این کشتی کره جنوبی بوده و کشتی مذکور به عنوان تانکری به منظور جابجایی محصولات فرآوری شده نفتی با ظرفیت 75000 DWT می‌باشد که در سال 2012 ساخته شده و سپس مطابق با استاندارها و نیازهای شرکت حمل و نقل دریایی ملی پاکستان ارتقا داده شده است.

تین نیوز

MT Khairpur طی بیانیه‌ای چنین اعلام داشت که تانکر نفتی جدید که بوسیله شرکت حمل و نقل دریایی ملی پاکستان(PNSC) فراهم شده به بندر کراچی رسید و تعداد کشتی‌های نفتی این ناوگان را به 6 فروند رساند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شیپنا، شرکت حمل و نقل دریایی ملی پاکستان اعلام کرد؛ کشور سازنده این کشتی کره جنوبی بوده  و کشتی مذکور به عنوان تانکری به منظور جابجایی محصولات فرآوری شده نفتی با ظرفیت 75000 DWT می‌باشد که در سال 2012 ساخته شده و سپس مطابق با استاندارها و نیازهای شرکت حمل و نقل دریایی ملی پاکستان ارتقا داده شده است.

وزیر امور خارجه بخش دریایی پاکستان، پس از بازدید از کشتی چنین گفت که یک کشتی تانکردار دیگر به ناوگان شرکت حمل و نقل دریایی ملی پاکستان اضافه شد و این امر به واردات نفت به پاکستان کمک خواهد کرد.

وزیر پاکستان اضافه کرد، میزان بازپرداخت ما در سال جاری 9.09 میلیارد دلار خواهد بود، در حالی که مبلغ 27 میلیارد دلار میزان بازپرداخت دو سال آینده ما می باشد. دولت فعلی پاکستان با کمک صندوق بین‌المللی پول در تلاش برای بازپرداخت وام‌های دولت‌های قبلی است.

علی زاید، در ادامه اظهار داشت که دولت قادر به کمک به کاهش نرخ برق و گاز نیست چرا که این امر نیازمند اخذ وام بیشتر برای دولت می‌باشد.

منبع: شیپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.