| کد خبر: 188096 |

◄ ابهام درباره افتتاح ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰

بعد از وقوع حادثه پلاسکو، بنیاد مستضعفان به سرعت به موضوع ورود کرد و تلاش خود را برای اجرای پروژه ساختمان جدید انجام داد، اما در ماه های اخیر برخی مباحث فنی میان بنیاد، شهرداری و میراث فرهنگی وجود داشت که این مسئله بر روند اجرای پروژه اثر گذاشت.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰ منوط به رفع حواشی مدیریتی و فنی است، در شرایط کنونی تمام برنامه ها بر روی کاغذ باقی مانده و این طرح حالت اجرایی به خود نگرفته است.

به گزارش تین نیوز، علیم یارمحمدی با اشاره به روند عملیات اجرایی ساختمان جدید پلاسکو، گفت: این پروژه در چند سال اخیر پیشرفت چندانی نداشته و مسئولان بارها وعده ساخت و بهره برداری از این پروژه را داده اند، اما متاسفانه به دلایل مختلف عملیات اجرایی آن به تعویق افتاده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه های متولی اجرای طرح ساختمان جدید پلاسکو درگیر برخی اختلاف نظرهای کارشناسی و مدیریتی شده اند که این مسئله موجب توقف یا اجرای آهسته پروژه شد.

یارمحمدی افزود: بعد از وقوع حادثه پلاسکو، بنیاد مستضعفان به سرعت به موضوع ورود کرد و تلاش خود را برای اجرای پروژه ساختمان جدید انجام داد، اما در ماههای اخیر برخی مباحث فنی میان بنیاد، شهرداری و میراث فرهنگی وجود داشت که این مسئله بر روند اجرای پروژه اثر گذاشت.

مدیریت اجرای پروژه پلاسکو خوب و قابل قبول نیست

وی ادامه داد: در سال های گذشته مدیریت خوب و قابل قبولی برای اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو صورت نگرفته است، هر چند که اعضای کمیسیون عمران مجلس بارها با برگزاری جلساتی، مدیران و متولیان اجرای این پروژه را به سمت تسریع در عملیات ترغیب کردند، اما در نهایت طرح مذکور با تاخیر در حال اجرا است.

این نماینده مردم در مجلس دهم به نقل از خانه ملت، تصریح کرد: به نظر من برای سرعت بخشیدن به پروژه ساختمان جدید پلاسکو باید یک مدیریت واحد امور را در دست گیرد تا برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی مربوطه محقق شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰ منوط به رفع حواشی مدیریتی و فنی است، در شرایط کنونی تمام برنامه ها بر روی کاغذ باقی مانده و این موضوع حالت اجرایی به خود نگرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.