| کد خبر: 187966 |

تکذیب مصدومیت تکاوران بر اثر واژگونی خودرو

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر خبر «واژگونی خودرو و مصدومیت ۸ تکاور در آبادان» را تکذیب کرد.

تین نیوز

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر خبر «واژگونی خودرو و مصدومیت ۸ تکاور در آبادان» را تکذیب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار خبر «واژگونی خودرو و مصدومیت  هشت تکاور در آبادان»  صحت این خبر از سوی ناخدا یکم جلیل مقدم فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر تکذیب شد.

 ناخدا یکم جلیل مقدم فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر با تاکید بر کذب بودن این خبر، گفت: مینی بوس از جاده خارج شد اما تمام تکاوران در صحت و سلامت هستند و از فرماندار ویژه شهرستان آبادان انتظار دارم با توجه به نادرست بودن این خبر، دستور برخورد جدی با عامل انتشار آن را صادر کنند.

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان نیز گفت: این موضوع را با ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان در میان گذاشته ام و موضوع در دست بررسی است؛ در صورت صحت نداشتن خبر فوق، رئیس فوریت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان اعلام کننده این خبر از سمتش عزل خواهد شد.

حسین کاید خورده رئیس روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت: متأسفانه خبر منتشر شده طبق روال مرسوم از جانب  روابط عمومی دانشکده پزشکی انجام نشده است. بلکه با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که خبر از سوی روابط عمومی اورژانس در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده شده و در این میان هیچ گفت وگویی با شهرام مقام رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از سوی هیچ خبرگزاری انجام نشده است.

وی افزود: به دلیل انتشار خبر فوق که باعث  بروز جو التهاب در سطح منطقه شده است مسئول روابط عمومی اورژانس توبیخ و از سمتش برکنار شد.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.