| کد خبر: 187933 |

معاون مسافری راه آهن اعلام کرد:

◄ پیش فروش بلیت قطار از شنبه شروع می شود

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری مطابق برنامه برای ایام ۱۱ خرداد ۹۸ به بعد از روز شنبه ۱۰ صبح مورخ ۹۸/۲/۲۸همزمان به صورت اینترنتی و توسط مراکز مجاز فروش بلیت قطارهای مسافری انجام خواهد شد.

تین نیوز

معاون مسافری راه‌آهن از انجام پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام بعد از ۱۱ خرداد ۹۸  در موعد مقرر خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی معاون مسافری راه آهن با اعلام این خبر گفت: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری مطابق برنامه برای ایام ۱۱ خرداد ۹۸ به بعد از  روز شنبه ۱۰ صبح مورخ ۹۸/۲/۲۸همزمان به صورت اینترنتی و توسط مراکز مجاز  فروش بلیت قطارهای مسافری انجام خواهد شد.

  وی در خصوص افزایش قیمت بلیت قطارها  تصریح کرد: موضوع افزایش بلیت که مدت‌هاست توسط شرکت‌های حمل و نقل ریلی درخواست شده است در حال بررسی و طی مراحل قانونی خود است و تاکنون در این باره تصمیمی اتخاذ نشده است.

موسوی افزود: ازسال۱۳۹۴ تا  تیر ماه ۱۳۹۷  قیمت بلیت قطار فقط ۱۰ درصد با مصوبه ستاد تنظیم بازار افزایش داشته است و در ایام پیک نوروز ۹۸ هم هیچ گونه افزایشی قیمتی صورت نگرفته است.این در حالی است که هزینه های شرکت‌های مزبور افزایش یافته و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت‌های حمل و نقل ریلی با هدف کاهش فشار اقتصادی به مردم عزیز از افزایش قیمت بلیت ها در نوروز سالجاری پرهیز کرده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.