| کد خبر: 187907 |

در بازدید از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و محمدیه تاکید شد؛

◄ تسریع، تکمیل و ایمن سازی جهت بازگشایی ایستگاه های بسیج و میدان محمدیه

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در بازدید از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و محمدیه تاکید کرد: باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی و نصب سیستم سیگنالینگ در ایستگاه های قیام و 17 شهریور طی ماه جاری آغاز شود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو) در بازدید از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و محمدیه تاکید کرد: باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی و نصب سیستم سیگنالینگ در ایستگاه های قیام و 17 شهریور طی ماه جاری آغاز شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام، مدیرعامل این شرکت  ه همراه مجری و مدیران اجرایی و فنی خط 7 از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و میدان محمدیه بازدید کرد.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی بخش شرقی- غربی خط 7 از ایستگاه بسیج تا مهدیه طی چند ماه آینده، تاکید کرد: با توجه به آنکه ورودی در حال احداث میدان محمدیه ،خط 7 را به خط 1 متصل می کند، باید هرچه سریع تر عملیات نصب پله های برقی جهت راه اندازی این ایستگاه طی ماه جاری انجام شود.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، همچنین با توجه به عبوری بودن ایستگاه های قیام و 17 شهریور از فضای اتاق های فنی بازدید کرده و به تکمیل سیستم سیگنالینگ و نصب تجهیزات تاکید کرد.

 امام تصریح کرد: باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی و نصب سیستم سیگنالینگ در ایستگاه های قیام و 17 شهریور طی ماه جاری آغاز شود.

امام با اشاره به اینکه برای بازگشایی ایستگاه های بسیج و محمدیه نیاز به ایمن سازی و آماده سازی ایستگاه های بخش میانی شامل ایستگاه مولوی ، 17 شهریور ، میدان قیام، آهنگ و محلاتی داریم، افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی در ایستگاه های مذکور در دو حوزه ساختمانی و تجهیزات در حال اجرا است باید در این زمینه تسریع صورت گیرد تا مسافر گیری از بخش شرقی – غربی خط 7 تا تابستان سال جاری محقق شود.

بر اساس این گزارش، مقرر شده است بازدید و رصد هفتگی مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) از ایستگاه های مذکور که در مراحل تکمیل و آماده سازی برای بهره برداری قرار دارد، به طور مستمر صورت گیرد.

در ادامه از پیمانکاران و مشاوران فاز دوم بخش شمالی خط 7 مترو به طول 5/7 کیلومترکه در اسفند ماه سال 97 با 3  ایستگاه هلال احمر، دانشگاه تربیت مدرس و میدان صنعت به بهره‌برداری رسید با ارایه لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.