| کد خبر: 187889 |

در سال گذشته صورت گرفت؛

◄ مراجعه ٤.١ درصد وسایل نقلیه سنگین کشور به مراکز معاینه فنی استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از مراجعه ٤.١ درصد وسایل نقلیه سنگین کشور به مراکز معاینه فنی استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از مراجعه ٤.١ درصد وسایل نقلیه سنگین کشور به مراکز معاینه فنی استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی‌فر بیان کرد: بیش از جهار درصد وسایل نقلیه سنگین کشور در مراکز معاینه فنی استان مرکزی مورد آزمون و تست فنی قرار گرفتند.

وی با اشاره به فعالیت شش مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین در سال گذشته گفت: در سال ٩٧ تعداد ٧٢ هزار و ٢٨ وسیله نقلیه سنگین جهت آزمون فنی به این مراکز مراجعه کردند که ٤.١ درصد کل وسایل نقلیه سنگین کشور را به خود اختصاص می دهند.

زندی فر اظهار کرد: از کل وسایل نقلیه سنگین مراجعه کننده به مراکز استان ٨٦.٨١ درصد آنها مورد قبول قرار گرفتند، ٩ هزار و ٥٠٠ وسیله نقلیه در آزمونهای ظاهری خودرو و تست های فنی از قبیل ترمز، آلایندگی هوا و افزایش جانبی چرخها جهت رفع عیب مردود شدند.

وی درصد مردودی تست وسایل نقلیه سنگین مراجعه کننده را ١٣.١٩ درصد دانست که نسبت به میانگین کشوری( ١٢.٠٦ درصد) بالاتر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: در سال ۹۷ تعداد موارد مردودی وسایل نقلیه در مراکز معاینه فنی استان مرکزی نسبت به سال ۹۶ بیش از ۳۸ درصد افزایش ( ۶۸۶۲ وسیله نقلیه) افزایش داشته است که این افزایش نتیجه ارتقای نظارت سیستماتیک و بازدیدهای میدانی توسط کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک در مقاطع زمانی مختلف و بصورت سرزده از مراکز بوده است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.