| کد خبر: 187843 |

کاهش دید افقی و رگبار پراکنده در خراسان جنوبی

برای ۲۴ ساعت آینده گاهی وزش تند باد و گرد و خاک و در برخی مناطق استان کاهش دید افقی و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

تین نیوز

برای ۲۴ ساعت آینده گاهی وزش تند باد و گرد و خاک و در برخی مناطق استان کاهش دید افقی و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  لطفی کارشناس هواشناسی استان گفت: کارشناس هواشناسی استان گفت: باتوجه به خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی و تداوم حضور جریانات ناپایدار ضعیف در تراز میانی جو استان، برای ۲۴ ساعت آینده گاهی وزش تند باد و گردو خاک، در برخی مناطق کاهش دیدافقی و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه از فردا پدیده غالب در استان علاوه بر وزش تند باد و گردو خاک، کاهش دید افقی بویژه برای مرز شرقی و شهرستان های نهبندان و طبس قابل پیش بینی است. افزود: دمای هوا امروز به طور نسبی ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

بنا به گفته کارشناس هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته بارش های ثبت شده در طبس ۰.۱ میلیمتر، پیر حاجات ۰.۵ میلیمتر، خرو ۱.۵ میلیمتر، دیهوک ۰.۵ و حلوان یک میلیمتر بوده است.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و طبس و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر های استان بودند.

تغییرات دمایی مرکزاستان در این مدت بین ۱۸ و ۳۲ درجه سانتیگراد بود که پیش بینی می شود امروز حداکثر دمای بیرجند با ۳ درجه کاهش به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.