| کد خبر: 187818 |

◄ نجات ۴ نفر مسافر نوروزی به همت راهداران در جنوب کرمان

با حضور راهداران در رودخانه تنگه موردان در مسیر فاریاب به سر نی، یک خانواده چهار نفره که با خودرو عازم موردان بودند در سیلاب گرفتار شده و با همت راهداران از محل سیلاب نجات و به محل امن منتقل شدند.

تین نیوز

با حضور راهداران در رودخانه تنگه موردان در مسیر فاریاب به سر نی، یک خانواده چهار نفره که با خودرو عازم موردان بودند در سیلاب گرفتار شده و با همت راهداران از محل سیلاب نجات و به محل امن منتقل شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان، اکبر لطفی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فاریاب با اشاره به جاری شدن سیلاب در بستر رودخانه موردان فاریاب گفت: پس از تماس مردمی و اطلاع از وضعیت مسیر رودخانه، نیرو‌های راهداری فاریاب به همراه فرماندار این شهرستان و بخشدار و دهیار هور به محل اعلام شده اعزام شدیم.

 وی افزود: با حضور راهداران در رودخانه تنگه موردان در مسیرفاریاب_ سر نی یک خانواده چهار نفره که شامل همسر خانواده به همراه دو فرزند خود که با خودرو عازم موردان بودند در سیلاب گرفتار شده بودند که با همت راهداران از محل سیلاب نجات داده شدند و به محل امن منتقل شدند.

 وی با بیان اینکه شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های مردمی است افزود:یکی از مهمترین وظایف راهداران نجات جان انسان‌هاست که راهداران این شهرستان هم در همه شرایط این اقدام را وظیفه خود می‌دهند.

لطفی گفت: با اشاره به اینکه در طول مدت چند روز آینده اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال بروز سیلاب وجود دارد که بایستی رانندگان در گذر از راه‌های مناطق کوهستانی و رودخانه‌ها جوانب احتیاط را رعایت و از عبور و مرور غیر ضرور جدا خودداری کنند.

وی افزود: محور موردان فاریاب در مسیر رودخانه قرار گرفته است و با بارش باران در بالا دست منطقه سبب جاری شدن سیل در بستر رودخانه می‌شود که به دلیل گذر چند کیلومتری از این رودخانه خطر گرفتاری خودرو‌ها در سیلاب را دوچندان می‌کند. لطفی از مردم و رانندگان خواست به توصیه راهداران در گذر از مناطق پر خطر توجه کنند. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.