| کد خبر: 187720 |

سخنگوی سازمان هواپیمایی

سرنوشت هواپیمای فرانسوی پس از بررسی تیم فنی مشخص می شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری شامگاه چهارشنبه در پاسخ به این که آیا هواپیمای فرانسوی که در اصفهان فرود اضطراری داشته، به دلیل تحریم ها به سرنوشت هواپیمای نروژی دچار می شود؟ گفت: این مسأله بعد از تکمیل بررسی های تیم فنی مشخص می شود.

تین نیوز

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری شامگاه چهارشنبه در پاسخ به این که آیا هواپیمای فرانسوی که در اصفهان فرود اضطراری داشته، به دلیل تحریم ها به سرنوشت هواپیمای نروژی دچار می‌شود؟ گفت: این مسأله بعد از تکمیل بررسی های تیم فنی مشخص می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، یک فروند هواپیمای شرکت ایرفرانس ساعت ١٧ و ٢5 دقیقه امروز با 267 نفر مسافر در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری کرد.

یادآور می شود هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی ایر شاتل کشور نروژ که جمعه 23 آذرماه 97 ببین اسلو و دوبی پرواز می کرد، به دلیل نقص فنی در فرودگاه شیراز فرود اضطراری کرد.

تحریم های آمریکا این هواپیما را ٧٠ روز در شیراز زمین گیر کرد.

«رضا جعفرزاده» گفت: هواپیمای ایرفرانس به دلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان فرود اضطراری کرد و اکنون تیم فنی فرودگاه اصفهان در حال بررسی مشکل هستند.

وی ادامه داد: هنوز نقص فنی این هواپیما مشخص نیست که بخواهیم به آن بپردازیم؛ سرویس های لازم را فرودگاه اصفهان به این هواپیما ارایه می دهد و مشکلی از این ناحیه وجود ندارد.

جعفرزاده اظهار کرد: پس از تکمیل بررسی تیم فنی، مشخص می شود که آیا هواپیما می تواند به مسیر خود ادامه دهد یا نیاز به قطعه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.