| کد خبر: 187658 |

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان اعلام کرد:

◄ نصب اسکله سبک شناور بندر ترکمن در انتظار مجوز محیط زیست

گردشگری در بندر ترکمن توسعه می یابد .

تین نیوز

 مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان ضمن تشریح آخرین وضعیت استقرار و نصب اسکله سبک شناور خریداری شده در بندر ترکمن، مهم ترین اولویت های بنادر استان گلستان در سال ۹۸ را اعلام کرد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، الهیار اسعدی با اشاره به اینکه در سفر سال گذشته محمد راستاد؛ مدیرعامل این سازمان به گلستان قرار بر این شد تا ایمن و استانداردسازی اسکله ها در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: به منظور سهولت و ایمنی تردد مسافران و گردشگران خریداری اسکله سبک شناور جهت استقرار در بندر ترکمن انجام شد.

وی ادامه داد: طول این اسکله ۴۸ متر،عرض آن ۲ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان با بیان اینکه در ابتدای امر محیط زیست استان گلستان اعلام کرد محدوده نصب این اسکله جز وظایف استان مازندران است، گفت: بنابراین با محیط زیست استان مازندران مکاتبه ای در این راستا انجام شد ولی اعلام کردند که به دلیل حساسیت های محیط زیستی بین میان کاله و آشوراده نصب اسکله مذکور به صلاح نیست و با این موضوع مخالف شد.

اسعدی افزود: در حال حاضر نصب اسکله مذکور متوقف شده است و با رایزنی مجدد از محیط زیست استان گلستان درخواست کرده ایم تا به عنوان متولی مسئله را حل و فصل کند تا بتوانیم هرچه سریع تر اسکله سبک شناور در بندر ترکمن را نصب کنیم.

وی در مورد اولویت های بنادر استان گلستان در سال ۹۸ نیز، اعلام کرد: لایروبی بیش از ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار مترمکعب از کانال چاپاقلی، انجام مطالعات به منظور توسعه گردشگری در بندر ترکمن و احداث ساختمان اداری در استان گلستان سه اولویت اصلی بنادر استان گلستان در سال جاری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.